Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-06-2016, 05:37   #682
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 36

Ogłoszenia parafialne


- Post jest Termin następnej tury dla Was do północy pt. 01.VII.



FAQ


- Moje Omówienia

- Jak wiecie podaje na koniec Tury takie podsumowanie każdemy z Was które nazywam Omówieniem. W nim podaje min. te dwie czy trzy opcje na krzyż. Dobieram indywidualnie pod każdego z Was i sytuację. Z większym lub mniejszym naciskiem na opis mechy poza paskami zdrowia które podaję aktualną co Turę każdmu z BG w grze. To co podaję w tych opcjach to taki punkt wyjścia. Jednemu może wystarczyć, innemu być za mało a dla drugiego aż za wiela. Ale w żadnym razie to nie jest jakaś PC-tówka że to całkowity limit tego co macie do wyboru. Podaję to byście mieli cokolwiek wrzucić w tabelkownię i liczę na inwencję i dyskusje w razie potrzeby a nie, że to i tylko to możecie zrobić w danej sytuacji. A choćby nawet tylko z mechy nie jestem w stanie rozpisać wszystkich mozliwych opcji do wyboru nawet jednemu z BG nie mowiąc o wszystkich. Tak więc uczulam by czytać te moje omówienia pod tym kątem


@Skradajki

- Skradajki są obustronnym testem przewciwstawnym. Kula się na wykrywanie na Wypatrywanie/Nasłuchiwanie a przeciwstawia się na Skradanie/Ukrywanie w zależności od sytuacji. Oba testy wykonują obie strony a ostateczny wynik to suma tych dwóch testów. Czyli można wykryć drugą stronę i jednocześnie zostać wykrytym przez drugą stronę. Jednocześnie trzeba być w ogóle w realnym zasiegu takiego możliwego wykrywania by w ogóle jakieś kulanie było. Ten realny zasieg zazwyczaj zależy od terenu, pogody, pory dnia, stanu postaci itd. Jeśli zabawy skradajkowe trwają dłużej (ileś tam tych serii kulania) może się wykulać, że raz ktoś na kogoś ma namiar a potem nie i znowu ma a kolega obok w ogóle nic nie ma albo cały czas ma. Magia kostek.



PD-ki




Ogólnie






- Za post: Sun i Ehran po 10 PD. Carloss, Adi, Merill, Lemi i Psionik po 5 PD.

- Za współpracę: wszyscy po 5 PD.

- Za fabułę: Sun, Carloss, Merill i Psionik 5 PD.

- Za pomysłowość: Sun i Psionik po 5 PD.



- Za termin: Sun i Ehran po 5 g.






Omówienie



@Sun



- Tina ma 4 + 1/3 /9 R.Lek czyli ma R.Lek x4 + Draś x2 + 2x S.Lek czyli jest lekko ranna i posiniaczona (-3/-6 + 0/-6).


- Plan strzelania się powiódł. Wycelowanie zniwelowało z grubsza karę za lokację trafienia no a lokacja zagwarantowała brak przypadkowego postrzału sojusznika. Triplet wszedł w cel i go zabił. Ten psiun na schodach więc dał dyla przy takim obrocie sprawy.

- U ludzi nikt nie zginął. Ale prawie każdy oberwał. Tina ma z tej walki 1x R.Lek (noga), Kat 1x R.Lek (noga/stopa), Aria 1x R.Cię (szyja/kark), Bee ma 3x R.Lek (noga). Whitney i Hel nie odniosły w tej walce obrażeń.

- Rany w tej chwili nie są opatrzone. Laski od biedy poradzą sobie improwizując z czegoś opatrunki czyli siostry nie muszą zużywać swoich zasobów jeśli nie chcą. Ale takie improwizowane opatrunki nie sprzyjają wzrostom szans na zakażenie i tego typu zabawy.

- Sądząc z rozmów laski w sporej mierze wypstrykały się z ammo podczas walk w dzień i w nocy. Ogólnie klimat/humor dziewczyn jest raczej nietęgi.



@Ehran



- Baba ma 3x R.Cię; 1x R.Lek czyli 2/12 R.Lek. 5x S.Lek czyli jest bardzo poważnie ranna.


- No i moment po końcowej scenie filmu i nawet napisów

- Ogólnie kadr trochę pojechał. Dobry moment jak możesz nawrzucać jakieś retropsekcje z przeszłości, zwłaszcza przy scence "medycznej". Baba może ponawijać coś gdzieś sle raczej jest w stanie pernamentnego zamulenia jak pod silną narkozą czy tuż przed/po. Miej to więc na uwadze.

- Na końcu światło/biel otacza Babę i w sumie nic z niej wyłowić nie można. Żadnych sylwetek, głosów, miejsc itd. Tylko ten głos chyba młodego faceta co jakoś Baba go słyszy choć nijak nie widać mówiącego.



@Grupa przy CM



- Will ma 7/9 R.Lek. 2x R.Lek + 3x S.Cię; 2x S.Lek więc jest lekko ranny i poważnie posiniaczony.

- Nico ma 8/9 R.Lek i 1x S.Cię czyli jest lekko ranna i posiniaczona (1/4);.

- Lynx ma 5/9 R.Lek czyli jest poważnie ranny (2/5).

- Gordon ma 2/9 R.Lek czyli jest bardzo poważnie ranny (zakażenie ran -1; 2/5).


- Coś chyba pospaliście się turę temu taka niemrawa była. No to rozruszałem troszkę scenę

- Ogólnie słychać jakiś wybuch gdzieś daleko i nie wiadomo gdzie. Po chwili dołączają inne, podobne wybuchy. Wokół jednak Waszych BG cisza i palaca się raca więc nie wiadomo co i jak.

- Jakieś pół racy później dużo bliżej ale wciąż dośc daleko gdzieś w lesie zaczyna się walka. Dużo strzelania różnego rodzaju tak jak w poście. Ta walka raczej nie zagraża Wam bezpośrednio postrzałami, odłamkami itd no chyba, że tam pójdziecie no to inna sprawa.

- I inna sprawa też wybuchami na polanie. W tej turze wszyscy jesteście pod groźbą oberwania tymi wybuchami. Na polanie na 17+ na k20 w lesie na 20+ na k20. Jak wyjdzie trafienie to każdy w grupie dostaje Draś, R.Lek, R.Cię albo R.Kryt na k20 co 5 oczek na k20. Jeśli ktoś się oddzieli to oczywiście też mu będzie kulane na trafienie a jeśli trafi to jw.

- Raca wypaliła się. Dalej widzicie skraj lasu ale nie polanę i budynek. Raczej jednak zdołaliście się oderwać od przeciwnika.

- Powydawałem też Wasze gamble z braku deklaracji z Waszej strony. I Will wpadł/znalazł 9 naboi do swojego karabinku a Nico 8.




@Psionik



- Szuter ma 4 + 2/3 /9 R.Lek czyli jest lekko ranny i lekko posiniaczony. Ma 1x R.Cię na nodze; 1x R.Lek; 1x Draś i 2x S.Cię na torsie.


- Szuter pozabijał wszystkich jeszcze raz. Pozaciągał jeszcze raz gdzie trzeba i spalił fajkę.

- Poza tym w sumie jak w poście.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline