Przy kei unosiła się wysmukła fregata. Wyglądała pięknie jakby zaraz miął zerwać się do lotu lub odpłynąć. Na burcie w pobliżu dziobu widniał nazwa „Smoczy Pazur”.
Para młodych ludzi przyglądała się z zachwytem fregacie. Przez plecy przerzucone mieli mocne żeglarskie worki
- Co gołąbeczki , chcecie się zaciągnąć na pokład? To nie tutaj.
Oparty o beczkę brodacz spokojnie ćmił fajkę, spoglądając w głąb portu. Dziewczyna z uśmiechem potrzęsła kasztanowymi włosami, ze śmiechem zapytała.
- Dobrze powiedziane panie, gdzie zatem mustrują na tą ślicznotkę.
- W „Morskiej Bryzie” całą karczmę wynajęto na potrzeby tego zaciągu. - odparł brodacz z uśmiechem prezentując wyraźne ubytki w uzębieniu, świadczące o udziale w licznych bójkach.
***
Tym razem tylko krótkie wprowadzenie. Zapraszam do udziału w rekrutacji do Turmishu „Druga Fala”.
Zasady:
Poziom 6
Gotówka: 13000sz + ekwipunek regionalny
Charaktery zabronione:PZ, NZ, CZ, CN, warunkowo PZ
Do sześciu graczy
Tylko jedna postać klasie czaromiotów w stylu kapłan, czarodziej itp.
Zakazana psionika oraz ToB.
Sam zachowuje soebie jedno miejsce, które sam przyznam.
O doborze postaci tym razem decydować będą moi gracze z Turmish”Pierwsza Fala”: Someirhle, Kerm, Icarius.
Przydatne linki.
http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/15...wsza-fala.html http://lastinn.info/komentarze-do-se...wsza-fala.html
Propozycje postaci wraz historiami umieszczamy w tym temacie.
Rekrutacja trwa!
Dostępna klasa prestiżowa domowa.
Radca „Smoków”
Wymagania : atuty Cechy przywódcze
specjalne zaakceptowanie przez innych członków Rady „Smoków”
bazowa premia do ataku +1 na każdym poziomie, rzuty obronne 1 poziom - +2; 2,3 - +3; 4,5 - +4
punkty umiejętności 6+mod z int
umiejętności 12 dowolnie wybranych.
Specjalne zdolności
1 poziom
Wszechstronność: wzrasta poziom w każdej klasie posiadanej na potrzeby określania poziomu dostępnych czarów i ich ilości, oraz zdolności klasowych. Nie otrzymuje się nowych zdolności klasowych, np. paladyn3kapłan 3 awansując zwiększa odpędzanie, poziom czarów dla kapłana, leczące dłonie i ugodzeni zła, lecz nie otrzymuje np. paladyńskiego wierzchowca.
Posłuch „Smoków”
Ilość popleczników *1,5 - 1 poziom; *2 – 3poziom; *3 – 5poziom, wszyscy muszą złożyć również przyrzeczenie lojalności „Smokom”
atut gospodarz
Rozwój społeczności – obowiązek przeznaczenia co najmniej 80% swojego zdobywanego złota na rozwój społeczności tj miasta tajemnej kryjówki itp. „Smoków”.
2 poziom
atut poddający liczbę popleczników
+1 do CP
3 poziom
+2CP
4 poziom
+3CP
5 poziom
+4CP
Zebranie wojska
Postać zbiera wojsko w ilości 10 * popleczników. Nie jest ono lojalne jak poplecznicy, podążają za postacią za udział w łupach nie dłużej jednak niż miesiąc.
Raz na rok.