Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-06-2016, 14:06   #1102
Flamedancer
Konto usunięte
 
Flamedancer's Avatar
 
Reputacja: 1 Flamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał MTM Zobacz post
Flame, tonący brzytwy się chwyta
Mam na myśli to, że ogry rozwalą ten wózeczek samym swoim pędem. Wtedy to może jedynie zaszkodzić stojącym na placu.

Moją propozycją jest zastawić bramę i jak najszybciej wytłuc ogry. Jako że ponoć mamy granaty, to ze dwie osoby mogą je rzucać w te wyłomy stojąc na murze. Wrogowie prawdopodobnie będą się tam przed chwilę kotłować, więc to zmaksymalizuje siłę rażenia.
Jeśli wrogowie jakimś cudem wedrą się na plac, to chyba będziemy musieli przejść na walkę wręcz by przypadkiem sojuszników nie uszkodzić. Jedna osoba może się skupić na strzelaniu w stronę Ragusha jeśli nie będzie wykonywał gwałtownych ruchów typu SPELLCASTING. W innym wypadku najpierw ogry, a później Ragush.

@Nami. Mamy sami się ustawić. =P
 
Flamedancer jest offline