Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-05-2007, 01:55   #20
malahaj
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał denis Zobacz post
Reasumujac : by sesja była lepsza konieczne jest by postacie "przylagły " do zamysłu MG
Jak dla mnie takie podejście nie jest najlepsze. W końcu to przygoda ma być dla graczy/postaci a nie na odwrót. Jeśli gracze stworzyli sobie właśnie takie a nie inne postacie, to znaczy, że mają ochotę pograć właśnie w taki, określony przez ich postacie sposób i MG powinien się do tego ze swoją przygodą dostosować. W granicach rozsądku oczywiście. Np. nie można zgodzić się na T 1000 w FR (chociaż jakby się dobrze zastanowić...), ale jeśli gracze stworzy sobie, np. coś na kształt złodziejskiej szajki, to raczej nie ma co na siłę pchać ich w dworskie intrygi, bo taki jest pomysł na przygodę, bo najwyraźniej mają ochotę na coś innego. Jeśli już jakoś ingerować, to jeszcze zanim zaczną tworzyć postacie poinformować ich zgrubsza, jaka będzie następna sesja/kampania. Np. „Słuchajcie, teraz pogramy w świecie wyższych sfer. Na salonach, rautach, prywatnych komnatach prominentnych osobistości. Intrygi, spiski, knowania na szczytach władzy, itd. Stwórzcie sobie coś odpowiedniego”
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem