Ja już sobie wiele rzeczy poukładałem co do zasad więc:
-Można chodzić/truchtać/biec/spowinować i strzelać oczywiście z karą
-Szczęście dodatkowo jeśli gracz ma otrzymać śmiertelny strzał to raz na misję MG je używa by gracza ocalić oczywiście on o tym nie wie a później co mocniejsi NPC będą też to mieć
-Utrata punktów krwi, w ołowi pisze że się je odlicza co 20 tur dal mnie wygodniej jest po prostu pomnożyć punkty krwi gracza razy 20 i odliczać co turę
-co do walki wręcz zamiast ją rozgrywać w systemie z inicjatywą w walce, po prostu by był szybciej gracz mówi ile ataków wykonuje an przeciwnik się broni i koniec, w swojej turze przeciwnik robi co uzna za słuszne
-gdy ktoś koło ciebie przechodzi w zasięgu twojego ataku wręcz a jeszcze masz jakieś segmenty możesz na każdą taką osobę zużyć jeden
-coś co zaproponujesz i będzie miało sens