Ułatwię wam sprawę moi mili bo pytania tego typu będą się przewijać przez całą sesję. Jeśli na mapie jest zaznaczony wróg wasze postacie go zobaczą, wykryją, usłyszą. W jaki sposób tego dokonają, przez szpary w drzwiach, dziurki od kluczy, głośne kroki, wyjrzenie przez chwilę zza róg budynku pozostawiam w waszej gestii, byle te wykrycie wroga trzymało się kupy i było logiczne. Np. Stoję przy zamkniętych drzwiach, przytykam oko do większej szpary. W tym momencie Axim i Esmond zobaczą dwa orki bo są w linii prostej ich wzroku i nie są niczym zasłonięci (typu budynek, skrzynki, beczki). Następnie Esmond używa akcji ruchu by otworzyć drzwi, kolejnej by wyjść z budynku, używa akcji ataku (zaklęcie lub pchnięcie bronią) i wykorzystuje 3 akcję ruchu by skryć się za rogiem budynku, który ma przed sobą po prawej stronie (Jeśli w danej turze poświęcił punkt na otwarcie drzwi może je za darmo za sobą zamknąć).
W ramach kompromisów proszę nie wykraczać poza obszar narysowanej mapy. |