Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-05-2007, 15:28   #1
Yaneks
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
[Warhammer 2ed.] Przez Mgłę

Witam (ponownie).

Zamierzam poprowadzić sesję pt. Przez Mgłę, oczywiście autorstwa własnego.
Jest roku po Burzy Chaosu. Niedobitki armii Archaona rozproszyły się po całym Imperium, utrudniając handel i podróż.
Lasy Cesarstwa spowił mrok, nawet najdzielniejsi rycerze Graala obawiają się nocnych podróży przez dzikie ostępy. Liczne kulty rosną w potęgę głównie w północnych prowincjach takich jak Middenland.
Jednak rozbijanie kultów, ściganie band zwierzoludzi nie jest waszym zadaniem. Grupka kilku przyjaciół zasiadła w gospodzie. Od pięciu lat mieszkali w niewielkiej wsi, Aanharsdorf, znajdującej się głęboko w Drakwaldzie. Jako jedna z nielicznych, nie została splądrowana przez hordy Archaona. Ostra, dębowa palisada pozwalała odpierać kolejne ataki rozproszonych oddziałów zwierzoludzi. Jednak ostatnio, ku uciesze plebsu, najazdy ustały. Żołnierze rozleniwili się, fortyfikacje opustoszały. Jedyny skrawek Drakwaldu stał się przytulny i bezpieczny.
Jednak droga ze starożytnych twierdz Khazadów do Aanharsdorfu nadal najeżona jest niezliczoną ilością mutantów i zwierzoludzi. Starożytna wieś (Aanharsdorf) od wieków handlująca z Karaz-a-Karak oraz Karaz Kadrin zaczęła upadać. Osłabione wojną Middenheim nie było w stanie oczyścić drogi.
Do tej pory nie stwierdzono, kto ma oczyścić drogę ze zbójców. Ale to jest jasne. Kilkoro (max. 7) graczy siedzi w karczmie. Dalsza część jest na razie zatajona
No więc przejdźmy do meritum:
Wasze postacie mają być czyściutkie, 1 profesja zero rozwinięć.
Drugie. Dopuszczam wszystkie rasy, ale najmilej widziane są krasnalki
Karta postaci musi zawierać WSZYSTKIE elementy przedstawione w podstawce WFRP. Historia ma być czysta, na razie jeszcze nie wyruszyliście na szlak, więc tą część ZABRANIAM UZUPEŁNIAĆ No więc cechy, umiejętności, zdolności itp.
Pochodzenie oczywiście wioska Aanharsdorf.
Czego spodziewać się na sesji? Nie będzie usilnego torowania sobie drogi przez Drakwald. Będzie za to dużo łażenia po Górach Krańca Świata. Oczyścicie drogi z Karaz-a-Karak oraz Karaz Kadrin. Zwiedzicie rzeczone wyżej góry, będziecie tułać się między wsiami, zakonami. Nie będzie wam dane zwiedzać imperialnych metropolii. Jednak waszą nagrodą będzie dozgonna wdzięczność każdego krasnoluda. Dostaniecie dostęp do produktów, do których nie ma dostępu niejeden krasnolud. Dostąpicie chwały, jakiej nie dostąpił jeszcze żaden Imperator poza samym Sigmarem.
Decyzja, co stanie się z waszymi postaciami, należy do was. Może dołączycie do boskiego Panteonu? A może obejmiecie piecze nad wielką armią, która oczyści świat ze zła? Może staniecie się wybrańcami, którzy na zawsze wypędzą hordę chaosu do Norski? To wszystko zależy od was. Ale zapewniam was, droga nie będzie łatwa. Pamiętajcie, że zaczynacie jako NIKT. Przed wami długa droga.
No więc teraz tryb gry. Ponieważ wymagam przesłania statystyk, oto moja wizja prowadzenia gry. Każdy rzut jest wykonywany na moje polecenie. Nie wymagam pisania długich opowiadań. Wystarczy prosta komenda: Atakuję. I to jest cały post. Dorzucacie tylko kod DICE. I nie zmieniacie postu by mówić, co dalej robicie. Ja opisuję, w jaki sposób trafiliście przeciwnika, co się z nim stało. Po moim poście wy kontynuujecie. Chcę w ten sposób uniknąć sytuacji powtarzania rzutów aż do udania. Każdy rzut z napisem ZMIENIONY itp. będzie unieważniony, a gracz odpowiednio ukarany. Rozumiemy? No to by było na tyle
 
Yaneks jest offline