Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-08-2016, 17:08   #27
Sakal
 
Reputacja: 1 Sakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znanySakal wkrótce będzie znany
Witajcie, drodzy gracze! Oto kilka zmian w balansie, mające na celu zwiększenie przyjemności z gry.

Dla Monii Sanguisugii
Horyzont zdarzeń:
Umiejętność znowu ma ludzki koszt w wysokości sześciu punktów many. Obszar działania jest zależny od "ładności" testu i nie jest on już w stanie powstrzymać ataków.
A i zgodnie z jej prośbą czar jest ciemnofioletową, a nie błękitną taflą energii.

Wyssanie życia:
Teraz kosztuje 5, zadaje 3 punkty obrażeń i leczy Monii 3 punkty życia Wcześniej czar był za silny, a i zapewniał Monii praktycznie nieśmiertelność, ze względu na zwiększanie wartości leczenia wraz z zadawanymi obrażeniami. A w tym to Monia jest dobra.

Ciemna materia:
Po aktywacji działa 2 tury:
50% zadanych przez Monię obrażeń fizycznych wraca do niej jako mana.
50% zadanych przez Monię obrażeń magicznych wraca do niej jako życie.
Czas odnowienia to 4 tury i jest on liczony po odpaleniu umiejętności.

Sfera Aaronsona:
Po aktywacji cechy w następnej turze automatycznie zostanie rzucone jej echo, zadające zawsze minimalną ilość obrażeń, ale mające zastosowania na sojusznikach.


Mam nadzieję, że teraz postać będzie grywalna.


Karty miały być jawne, więc możecie śmiało wymieniać się informacjami o tym co macie itp.

EDIT:
A i wywalam głupi pomysł z językami, a walka Monia i Repente przeciwko gryfowi będzie powtórzona ze względu na naszą porażkę wynikającą z, nie mam na to innych słów, oszustwa byłego MG.
 

Ostatnio edytowane przez Sakal : 02-08-2016 o 18:04.
Sakal jest offline