Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-08-2016, 21:05   #22
Hawkeye
 
Hawkeye's Avatar
 
Reputacja: 1 Hawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputacjęHawkeye ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał dzemeuksis Zobacz post
Nie wiem, o jakim okresie mówisz (może masz już jakieś szacunki za 2016?), ale wielkość rynku gier fabularnych w 2014 roku szacowano na 15 mln, a rok później w 2015 to samo źródło już pisało o 25 mln, co jest, powiedziałbym, imponującym wzrostem.

Dobra, nie chce mi się szukać dokładnych danych. Możemy skorzystać z nich, aczkolwiek naprawdę dane sprzedażowe nie mówią nic. Chciałbym zobaczyć jak wyglądał ich GP, albo przynajmniej jakie były SCS na ten okres. Pozostańmy jednak, przy przedstawionych przez ciebie danych. Procentowo wzrost wygląda ładnie, ale wiesz ... liczby kłamią, zwłaszcza procenty. Jak zacznę sprzedawać samochodu i w pierwszym roku sprzedam 2, a w drugim 3, to będę miał wspaniały wzrost 50%, ale się nie utrzymam .

Rynek na 2015 rok twierdzą, że wart jest 1,19 mld a RPG 35 milionów (z kickstarterem), jaki to procent rynku gier hobbistycznych? Tak swoją drogą sam rynek Kanadyjski w 2015 roku dla zabawek, gier i zapasów hobbistycznych to 4,31 mld i też zaliczyła wzrost.

Wzrost 10 milionów w ciągu roku na dwóch ogromnych rynkach, to pikuś .
 
__________________
We have done the impossible, and that makes us mighty
Hawkeye jest offline