Biorąc pod uwagę, że to istotnie jest wieża CZARODZIEJA, a więc kogoś kto musiał mieć znacznie większy od was poziom doświadczenia oraz bogactwa, to można się spodziewać sporo przykrych niespodzianek przygotowanych specjalnie dla intruzów, a które zaplanował czarodziej przed opuszczeniem swojej wieży (o ile w ogóle ją opuścił, bo to wszystko są tylko plotki). No, ale to tylko taki podręcznikowy "Common Sense", aniżeli podpowiedź Mistrza Gry
Cytat:
e. Czy Colin potrafi zaznaczyć położenie wieży maga na naszej mapie?
|
Już wam zaznaczyłem. Jest też także
nowy wpis z paroma dodatkowymi informacjami, które nie zdążyłem wam przekazać, bo niestety miałem bardzo ograniczony czas, kiedy pisałem z Kermem, ale są to informacje, które bez trudu byście od niego wydobyli (nic szczególnie konkretnego, a jedynie troszkę bardziej szczegółowe rozwinięcie poprzednich informacji).
Jeśli ktoś chce jakąś poza-postową rozmowę z Colinem to zapraszam na PW, GG lub GDoca - wedle uznania.
Cytat:
e2. Czy orkowie mieli na sobie lub ze sobą jakieś symbole, które zdradzałyby ich przynależność do jakiegoś plemienia, itp.?
|
Owszem, jest to symbol dwóch skrzyżowanych włóczni, które ułamane są trochę powyżej środka. Macie więc do czynienia z klanem Złamanych Włóczni.