Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-09-2016, 16:31   #255
Tomekki
 
Reputacja: 1 Tomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znanyTomekki wkrótce będzie znany
Zapraszam do czytania i grania mamy już 1 osobe minimum potrzebuje 2 max 7 wliczając mnie jako mg



https://app.roll20.net/join/1627504/96iPUw

Witam serdecznie wszystkich planuje oto nowa kampanie z gry star without numbers other dust,jest to dość przyjazny i prosty system przeedytowany o ile sie nie myle d&d,świat mej sesji przedstawia sie miej więcej tak:
Jest 200 lat po krzyku,nieznanej do końca anomali wywołana przez prawdopodobnie nadużycie jakiejś broni wysokotechnologicznej psionicznej,spowodowało to oszalenie większości żyjących wtedy psioników,maestrowie (sztuczne ai)odpowiadający za dbanie o porzadek na ziemi oszaleli,dyrektoriat zginoł w nieznanych okolicznościach a żyjący tam posiadają teraz bardzo trudną sytuacjie.skineshine(jeden z maestrow a raczej nanochmóra zajmująca się odbudowywaniem oraz naprawą isot biologicznych jak i obiektów nieorganicznych)zaczoł działać błednie poprzez ciągłe ataki na wszystkich maestrów którzy przez prawdopodobnie wgrany agresywny program bądź wirus przestał działać poprawnie,z poczatku każdego rannego leczył lecz z takiej bazy danych jaką aktualnie posiadał ranną noge potrafił amputować i wstawić tam noge,kości zamienić w adamantium czy inny zajebit a czasem nawet całkowicie zamieniając człowieka w zwierze czy nawet drzewo.
Po 2 stuleciach od krzyku ziemia jest całkowicie odcięta od reszty wszechświata obrona planetarna wyniszcza większośc zblizających się okretów pozostają tylko zgliszcza,przez krzyk napędy warpowe przestały całkowicię funkcjonować i trzeba było cofnąć się do niewygodnego spikedriva,a pozostali poza ziemią musieli radzić sobie z pozostałymi szalonymi psionikami,owszem rodzili się tez nowi niezdrowi ale są traktowani od tamtego czasu z dystansem...... To tak na zachęcenie was do poznania histori,co do sesji zamierzam prowadzic sesje codziennie ew jak czesto się da jak kogoś nie będzie to nie problem jezeli chodzi o ilość osób to minimum 2 optymalnie 4 max 7 gdyż przez internet i przy ew braku współpracy tury mogą trwać nazbyt długo na komfortową gre więc jeśli ktoś jest chętny to prosze smiało pisać ew. się dopytywać jeżeli chodzi coś o mnie to:

Profil eRPGowca

Imperator Szmitu jako gracz:

Wczuwam się, moje postaci to moje dzieci.

Potrafię odkrywać każdą prawie postać,kobietę,dziecko,ropuchę,boga,debila,geni usza,polityka mogę tak wymieniać a wymieniać,o ile wczuje sie w postać ,jedynie musze poczuć postać w "sobie".

Gram w wszelakie rpg ,psychologiczne,sandbox,pół fabularne,fabularne,epizodowe,horrory,przygodowe, itd jedyna zasada jak zawsze musze sie wczuć w sesje i ja "poczuć".

lubię:

wczuwać się w postać to moje kochciane dzieci i odgrywać ją w 100% nawet jeśli musiałbym umrzeć w sesji
światy fantasy,sf,Zombie,survi,horror, i ogólnie chyba tylko średnio z punkowymi ale dam rade
Niejednolite mieszane klimaty
dynamiczna rozgrywkę,walka i szybkie zmiany na polu nie tylko bitewnym ale i gry,akcji fabuły,
zagadki logiczne
taktykę
żywych npc
Bycie ważnym ogniwem nawet nie wiedząc o tym
Opis dokładny okolicy przedmiotów,materiałów,rys twarzy wszelakich dokładnych szczegółów nawet kształtu kamienia który nosze
grać drużynowo chodź nie pogardzę solo
Historie,starożytne bóstwa,religie,obrzędy,kulturę
rzucać kośćmi ale bez przesady
Wszystko od małej rzezi po ostre orgie i katorgi
Proste ale przyjazne logiki
Jedzenie
wątki miłosne,erotykę
nie lubię:

Noży w plecy
Ludzi/npc zdradliwie kłamliwych
Nieurozmaicania, powtarzania tych samych schematów bez zmian
Niezakończonych spraw,niuansów,konfliktów miedzy graczami w grze a zwłaszcza w realu
krótkich kampanii
Niepotrzebnych rozpisek na temat zasad ,zazwyczaj jade po logice, świat widze przed oczami w rpg i tym się kieruje
Overfeederów(munchkinów)
Braku aktywności innych graczy
rozkmin na temat systemu gdy to jest zbędne
Robienie rzeczy z dupy,jeśli nie są oparte na jakiejkolwiek podstawie
Zasady typu mistrz gry ma zawsze racje,bo nawet on się myli czasem
Niepotrzebnych zbędnych monologów o czymś o czym wszyscy już wiedzą(tzw ciągnięcie mokrej nici)
Nadmiernego współczucia, jeśli zabije małe dziecko trudno

Profil MG

Kilka notatek odnośnie grania u mnie w dodatku do powyższego profilu RPGowca.

Dlaczego prowadzę?

Ponieważ mam to we krwi,urodziłem się i szkoliłem z bardzo bujna wyobraźnia,smoki,miecze,statki kosmiczne,wodne,czołgi,karabiny,magia to wszystko było i jest moją codziennością w mojej zwariowanej głowce,jestem niewykończona studnio pomysłów niekoniecznie sensownych ale jednak .

Ogólne zasady

1.Wczuwamy się w Uniwersum,czasy,klimat a zwłaszcza postać,zachowujemy sie czujemy to samo co ona,nie można powiedzieć że tyran nagle zaczyna kochać wszystkich itd wiadomo.

2.Zbytniego przykładania się do zasad, są one tylko poradą, cały layout ustalam ja,nie książka

3.Żadnych prowokacji,powodowania agresji u gm czy też innych członków gry i otoczenia

4.Oczekuje zaangażowania w sesje a nie zachowań typu pograłem Idę sobie,bądź pewny jeśli chcesz ze mna grać bo czasem naprawdę wymagam myślenia,a czasem wręcz jego braku

5.Najważniejsza jest wspólna zabawa i miła atmosfera nawet w dołujących chwilach pociesze jeśli straciło się swoją ukochaną postać,dam krakersa i damy rade.

6.Zazwyczaj prowadzę max od 1 do 4 sesji na raz ale to wyjątkami, jednak osobiście preferuje 1 dłuższą i porządniejsza.

7.Preferuje gry drużynowa jeśli naprawde ktoś chce grac samemu nie zabronie ale jednak...... pozatym łatwiej sie prowadźi i planuje w grupie

8.Często jestem spątaniczny spodziewaj się niespodziewanego,tego samego wymagam statystom mówie nie.

9.Wsparcia,jeśli macie jakiekolwiek pomysły rade ,proszę bardzo ja tworze lor,ale to wy go poszerzacie wasze czyny,pomysły + moja inwencja twórcza.

Łakocie na sesji

Oczywiście nawet jeśli online,zawsze robie tzw 30 minut przygotowania na papu piciu wc itd by można było ogarnąc "przestrzeń osobistą' i wszelkie pragnienia, nie toleruje alkocholu w dużej ilości ani palenia,nienawidzę robić tzw przerw na papierosa, jeśli chcesz palić to przed sesją ew w przerwie podczas sesji nie inaczej.

Osoby wykluczone z grania u mnie

Brak

Osoby, które są na drodze do wykluczenia

Brak

Szablon opisu nowego gracza (wariant minimum, wypełniony przykładowymi danymi)

Nick: Bezi
krótki opis cech i upodobań np: jestem realistą,lubię lody i słońce,ale nie lubię wody itd
5 rzeczy które lubi na sesjach:np . zawrotny rozwój akcji, humorek sesyjny,dokładne opisy, wczuwanie sie,wątki miłosne
5 rzeczy których nie lubi na sesjach: Monotonność,noże w plecy,powtarzanie schematów typu idź zabij bo tak,braku większego sensu zwłaszcza w sandboxach,kłótni z graczami

Jeżeli chodzi o zasady jakimi się kieruje na sesji obowiązkowe ale miło by było gdybyście je chociaż przestrzegali ale raczej każdy gracz je zna:
0)Zwracam sie w regulaminie osobie ty-gracz,więc nie będę używał końcówek /aś ,mam nadzieję że nikogo tym nie urażę.

Pięć Fundamentalnych zasad ,bez których gra na 100% nie wypali:

1)Gra jest oparta zazwyczaj o podręcznik,ale podręcznik to nie biblia nie módl się do niej za każdym razem gdy gm coś zmieni,to jego świat.

2)Gm nie zawsze ma racje,ale nie można mu czegoś narzucać,ponieważ mógł mieć to tak zaplanowane i tak to dostosować do sesji,patrz

łamanie praw fizyki/logiki/zasad podręcznikowych.

3)Nagminne emanowanie w sesji rasizmem/nienawiścią i innego tego typu akcjami.powinno być ograniczone,rozumiemy świat mroku zło,bieda,itd ale jeżeli co 2 miasto,bądź osoba chce cię zabić pobić zgwałcić i okraść tylko za to że jesteś np czarny albo elfem,to wiedz ze coś tak nie winno być i należy grzecznie zwrócić uwagę mistrzowi gry.

4)Gmowie ani BG nigdy ale to nigdy nie powinni łapać się za słówka,jeżeli czegoś nie zrozumiałeś poproś o wytłumaczenie,jeśli źle

zrozumiałeś i np jestes gm,to powinieneś zastosować się do tego co powiedział gracz np:Wychodze przez okno a Gm zrobił tak że

skaczesz przez okno ,małe zwrócenie uwagi a omina was kłótnie.

5)Wszyscy jesteśmy sobie równi,jesli możecie(tu mowa zwłaszcza o gm) nie róbcie tak,by jakiś gracz czół się betą np:jest sobie

postać pod walke ale ma mało pż. i ciągle dostaje wpierdziel za drużyne. a szlachciór w drużynie tylko dostaje o wiele więcej exp

bo tylko se podobijał stworki,starajcie się utrzymywac podobny poziom graczy nowych boostujcie itd .

Zasady savoir vivre podczas sesji:

1)Podczas sesji nie przekrzykujemy się.

2)Podczas sesji nie gadamy offtopami,chyba że wszyscy wyrażą na to zgode(prawo veto).

3)Jesli gracze się spierają o jakies wydarzenie lub akcje to gm to rozsądza,a jeśli chodzi o coś miej ważnego niech żucą sobie

kośćmi;p.

4)Gm to nie dyktator,powinien przyjąc krytyke,chodź niekoniecznie zmieniać przez nią coś na sesje,bądź ją stosować.

5)9.Jeżeli na sesji zaczyna wystepować agresja między grającymi(i prowadzącym też)należy zastosować 5 minutowa przerwe w 100%

ciszy(może leciec muzyka/głupie filmy itd,dla uspokojenie)bądź alternatywnie można pożartowac ale też z umiarem.

6)Na każdego gracza,powinien przypadac taki sam czas tur/minut (wyjątki:wątki fabularne/przepuszczenie kolejki bo wc itd).

Są to podstawowe reguły,i zasady którymi każdy podstawowy gracz,jak i ten zaawansowany,powinien znać i stosować w życiu growym,

czasem i realnym .

Napisane przez Imperatora szmita(Poważnego Sama)

Zatwerdzone dekretem i pieczęcią bractwa radioaktywnych oraz szarej strefy(znajome grupki)
kontakt
https://www.facebook.com/sebastian.szmit.54
skype nick Poważny Sam albo szmit16
 
__________________
Tomekki master of knife and guns
Tomekki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem