Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-09-2016, 09:24   #41
Hazard
 
Hazard's Avatar
 
Reputacja: 1 Hazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Kerm Zobacz post
Już wtedy mi się to nie podobało
Zdecydowanie korzystniejsze dla gracza jest liczenie wagi każdego przedmiotu...
Ale nie dla MG
A tak na poważnie, to ten system jest nieco bardziej realistyczny. Żadna postać z pełną płytową zbroją, czy z 15-30 kg na plecach nie będzie tak szybka jak ktoś kto goni sobie bez żadnego obciążenia, niezależnie od różnicy sił.

Uzupełniłem wam obciążenie i racje żywnościowe w drugim poście.
Wartość obciążenia w nawiasach okrągłych dotyczy podróży, natomiast w kwadratowych dotyczy walki, ucieczki, biegów. Jeżeli jest tylko jedna wartość, to dotyczy ona i walki i podróży.

Osoby lekko obciążone nie muszą się w sumie przejmować tym, że będą spowalniać drużynę w czasie podróży, bo i tak idziecie z prędkością najwolniejszych w ekipie, tj. krasnoludów i dziecka.

Później wypiszę wam znaleziony przy portalu sprzęt i ogarnę w końcu te materiały

@Asmo Żyjesz?
 
Hazard jest offline