Wpiszcie wszyscy swoje znaleziska w KP. Szczególnie się to tyczy Toma oraz Kerma, którzy założyli nowy pancerz. Kerm niech wpisze sobie jeszcze "Magiczny Amulet" i taki zostanie, dopóki Valerand lub kto inny, mu go nie zidentyfikuje.
Breastplate:
Armor Bonus +6 (Bonus do Klasy Pancerza)
Maximium Dex Bonus +3 (Maksymalny bonus ze zręczności (DO KP))
Armor Check Penelty -4 (Kara do testów umiejętności, głównie związanych z cechami fizycznymi postaci (chyba, że nie macie biegłości w pancerzu średnim, to wtedy ta kara również tyczy się waszych ataków)
No i jesteście wolniejsi o 10 ft, czyli poruszacie się z prędkością 20 ft (4 kratki).
Polecam jednak walkę z siodła, szczególnie w wykonaniu dobrze przeszkolonego łucznika. Tak jak na historycznych polach bitwy kawaleria siała spustoszenie, tak samo w PFie w polu jest ona (szczególnie w łuczniczym wariancie, ale typowy kawalerzysta potrafi też nieźle wykosić) niezastąpiona. Taki łucznik ma mobilność konia i może strzelać w ruchu, a więc żaden piechur nie jest mu groźny.
Cytat:
Chętnie pobadam teren:
Z jakiej strony padały pociski.
W jaki sposób zginął kupiec.
Detect poison na ciała.
Badanie śladów wokół karocy - rozpoznanie napastników, skąd przybyli, dokąd uciekli, kim byli.
|
1. Patrząc od strony, z której przybyliście - z lewa głazy i nieliczne strzały, z prawa więcej, dużo więcej strzał.
2. Kupiec nie zginął. A przynajmniej nie ma jego truchła wśród martwych.
3. Znajduje się w nich paraliżująca trucizna. Strzały zostały nią nasączone i wystarczyło tylko draśniecie, aby trafiony w ciągu następnych kilkunastu sekund stracił czucie w kończynach.
4. Wzgórzowe olbrzymy, hobgobliny w znacznej liczbie oraz kilka szczurołaków (test zdany). Wiadomo, że przyczaili się za pobliskimi pagórkami, czekając aż ich ofiary wejdą w pułapkę. Później jednak szybko oddalili się w kierunku lasu Penprie, skąd prawdopodobnie wyszli.