Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-10-2016, 13:46   #97
Flamedancer
Konto usunięte
 
Flamedancer's Avatar
 
Reputacja: 1 Flamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputacjęFlamedancer ma wspaniałą reputację
Przy Take 10 trzeba jeszcze nakreślić, że nie można jej brać w sytuacjach stresowych uniemożliwiających koncentrację (np. walka). Do tego nie działa na umiejętności typu: wiedza (każda), używanie magicznych urządzeń, dyplomacja, blef, zastraszanie i tym podobne.

Poza tym 10 nie gwarantuje sukcesu - przede wszystkim trzeba mieć rangi w danej umiejętności, a po drugie to trzeba w ogóle móc tej "dyszki". Na wiedzy nie użyjesz. Taki szczegół.

W takim razie co z Take 20? Trwa co prawda dziesięć razy dłużej niż standardowa akcja i jest kompilacją prób i błędów wykonywanych w tym czasie.
 
__________________
[FONT="Verdana"][I][SIZE="1"]W planach: [Starfinder RPG] ASF Vanguard: Tam gdzie oczy poniosÄ….[/SIZE][/I][/FONT]
Flamedancer jest offline