Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-11-2016, 21:41   #31
Zombianna
Elitarystyczny Nowotwór
 
Zombianna's Avatar
 
Reputacja: 1 Zombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputacjęZombianna ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Leminkainen Zobacz post
Hmm jakby to miało wyglądać?

Jedyne co mi przychodzi do głowy to po prostu kooperacja z drugim MG przy prowadzeniu sesji, co akurat nie jest niczym nowym tylko że zazwyczaj nowy w temacie MG ma gotowy pomysł i prosi kogoś o wsparcie w przeprowadzeniu go.

Bo raczej hmm nie bardzo widze opcje sesji z kilkoma MG z których każdy ma swoją koncepcje o żadnym nie wiadomo ile zostanie i na kim byśmy to testowali? Potrzeba króli... graczy doświadczalnych
Warsztaty dla MG to akurat najmniejsza filozofia. Tak jak mówisz -kooperacja dwóch Mg - jednego szkolonego i jednego szkolącego. Historia nie musi być skomplikowana, można ją wymyślić wspólnie, zahaczając o najczęstsze problemy występujące na sesjach. Szkolony prowadzi sesję, szkolący pokazuje jak dany problem idzie rozwiązać, czy to mechaniczny, czy "klimatyczny', wskazuje alternatywy. Pokazuje jak sprawdzać karty pod kątem cyferek (i jak pomagać świeżym graczom ogarnąć temat), na co zwracać uwagę przy planowaniu scenariusza. Potrzeba ze dwóch graczy coby im utrudniali życie i można zaczynać
 
__________________
Jeśli w sesji strony tematu sesji przybywają w postępie arytmetycznym a strony komentarzy w postępie geometrycznym, prawdopodobieństwo że sesja spadnie z rowerka wynosi ponad 99% - I prawo PBFowania Leminkainena
Zombianna jest offline