Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-11-2016, 15:42   #7
brody
Konto usunięte
 
Reputacja: 1 brody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputację
Gogool
Ad. 1
O tym zapomniałem wspomnieć. Wioska jest wielorasowa i macie dużą wolność w wyborze rasy. Jakieś ewidentne dziwostwory będą potrzebowały mojego akceptu, ale ogólnie można grać niemal wszystkim.
Ad. 2 i 3
Na razie ograniczamy się do wyboru jednej z podstawowych i najbardziej klasycznych ścieżek.

Jeżeli chodzi o inne, bardziej szczegółowe klasy, to możecie zaznaczyć, że taka, czy inna droga rozwoju was interesuje.
To jednak w czasie sesji będą się decydować losy waszych postaci. Wasze wybory i decyzje ukształtują charakter i przyszłą klasę postaci. Ktoś zainteresuje się magią, inny możliwością prowadzenia czarostatków, a jeszcze innych biegłością we władaniu bronią.

Bohaterowie, którzy w przyszłości będą podążać ścieżką magiczną, czy też kapłańską są na tym etapie po prostu bardziej wrażliwi na ten aspekt rzeczywistości. Postać przyszłego maga będzie instynktownie wyczuwać magię i przejawiać talent w tym kierunku. Postać przyszłego kapłana będzie wrażliwa na obecność i głos bogów. W tym przypadku można na początku określić jakie bóstwo was interesuje, ale równie dobrze może to się zdecydować w trakcie sesji.
Podobnie ma się rzecz z psionikami.

Wszystkie postacie będą odkrywać swoje talenty i zdolności w trakcie przygody. W jej trakcie także będzie następował rozwój tychże.

Zamysłem sesji jest pokazanie całkowicie innego obrazu świata DnD i ukazanie na tym tle narodzin prawdziwych bohaterów.
To, co w większości przypadków jest opisywane w historiach postaci, w tej sesji będzie decydować się i będzie tworzone na bieżąco.
Może się okazać, że początkowy zamysł gracza zostanie zmieniony przez wydarzenia w których weźmie udział postać. I zamiast pierwotnego zamysłu barbarzyńcy, postać wybierze drogę doskonalenia się w prowadzeniu czarostatków.

EDIT Raist2
Klasy zupełnie podstawowe, czyli wojownik, łotrzyk, bard, kapłan, czarodziej, druid, tropiciel.
Ten wybór, jak mówię jest wyborem bardzo ogólnym. Wasze postacie są na początku drogi i na razie poza jakimś pierwszym zainteresowaniem danym zagadnieniem i wrodzonym talentem, nie mają nic więcej.
 
__________________
Konto usunięte na prośbę użytkownika.

Ostatnio edytowane przez brody : 11-11-2016 o 15:49.
brody jest offline