Cytat:
Znaczy się... to być w szoku, czy się śmiać, bo nie wiem... :PP karabiny posiadające magazynki po 3, 4, 5 naboi i to wszystko?? (w/g tabelki z doca) no to gdzie tu pasuje stwierdzenie "strzelają krótkimi seriami"? one nie strzelają krótkimi seriami, krótkie serie to cały magazynek jaki posiadają
Dumałam sobie, że idziemy w kierunku filmów "Aliens" albo i "Starship Troopers" gdzie będziemy pruć ile wlezie wśród radosnych(albo i nie) własnych wrzasków do potworków, a tu się okazuje, że jednak nie... pif, paf, pif, paf, magazynek karabinu pusty
|
- Hmm... No może faktycznie za mało wyranie jest to zaznaczone w doc. Ale sądziłem, że o tym już rozmawialiśmy tutaj.
Cytat:
Cytat:
Co do broni, zarówno głównej jak i bocznej, przydałoby się info o pojemności magazynków? Może jakoś tak standardowo, że skoro to spluwy sci-fi to karabin ma 50 a pistolet 20, i do tego bajerancki, elektroniczny wyświetlacz stanu magazynka. No chyba, że nie bawimy się w wyliczanie ammo?
- Może dziwnie zabrzmi... Ale to nie istotne Ogólnie mam wrażenie, ze jak pestki w magach będą policzalne to się każdy będziejednak szczypał. A mi chodzi o sianie ołowiem tak na magi a nie na pestki. Dlatego umyśliłem sobie, że ammo w magach będzie ale będzie miało dość niskie wartości. Tak jednocyfrowe pewnie w większości. I w takim świetle akcja strzelania nie byłaby odpowiednikiem jednego pociągnięcia spustu tylko akcji strzelania właśnie. Tak by taki mag kończył się po 3-5 "strzałach". I tak spluwy strzelajace ogniem pojedynczym (tylko) z reguły mają mniejsze magi a sztrmówki czy broń maszynowa ma większe albo taśmy. A mnie chodzi o oddanie typów uzbrojenia i walki szturmowej a nie detali ile pestek dokładnie jest w każdej pukawce. W tej sesji ma być modern/sf a nie postapo. Liczenie pestek pasi mi do postapo jak najbardziej ale przy modern/sf to się strzela na taśmy i magi a nie pestki.
|
- Więc jakby co to nic się nie zmieniło od tamtego czasu. Czyli 1 "strzał" w grze podczas akcji strzelania to kilkukrotne pociągnięcie spustu. Dlatego każdy taki "1 nabój" w magu co widać w grze czy tabelce z bronią to odpowiednik z pół tuzina czy i tuzina reanych nabojów w magazynku jakby ktoś upierał się liczyć co do sztuki. Czyli jak np. karabinek szturmowy ma mag na 4 strzały to realnie jakby w grze ktoś liczył pestki to jest ich tam ok pół czy ćwierć setki.
---
Edyta:
- Ok dopisałem w doc punkt z parametrami broni. Mam nadzieję, że teraz wygląda jasniej z tymi magami, strzelaniem i w ogóle. Jak coś jeszcze niejasne to mówcie.
@Wszyscy
- Myślę, że spora część tej mechanicznej strony ustrojstwa byłaby gotowa lub na wykończeniu. Ta część dla Graczy i do tworzenia postaci chyba już powinna być grywalna. Czyli zbliża się termin zakończenia współtworzenia tego brudnopisu do erpegowania sesji i rozpoczęcia rekruty. Mam więc taką prośbę do Was. Możecie mi przesłać wstępne projekty Parchów?
Jedna osoba może przesłać nawet więcej niż jedną postać i to wcale nie musi być ta planowana pod sesję choć oczywiście może. Po prostu mi się wydaje, że już wszystko z grubsza gotowe do stworzenia psotaci ale może to mnie się tylko coś wydaje i jak zobaczę te wstępne pomysły może się okazać, że jakiś wałek jednak wyszedł
To by można to jeszcze przed rekrutą właściwią poprawić.
- Wstępnie na te brudnopisowe robienie KP powiedzmy niech będzie tydzień czasu czyli do następnego weekendu czyli do 19 - 20.XI. Coś niejasne z tym robieniem postaci to pytać.