Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-11-2016, 22:03   #7
xeper
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
ad. 1 -
akrobatyka - cyrkowiec, wojownik klanowy (40%), złodziej (20%), mistrz cieni, skrytobójca, włamywacz (50%),
bliźniacze ostrza - szermierz estalijski (30%), fechmistrz, zwadźca
boskie wsparcie - wybraniec boży
brudna walka -gladiator, oprych, śmieciarz (25%), reketer (50%)
ciężka ręka - chłop (50%), cyrkowiec (20%), gladiator (50%), rzemieślnik (50%), strażnik więzienny (25%), żeglarz (20%), oprawca (50%)
czułe zmysły - startowa do wyboru zamiast zdolności z tabeli 2-4
manewry bojowe - giermek (20%), najemnik (20%), szermierz estalijski (25%), szlachcic (30%), żołnierz (20%), fechmistrz, oficer (50%), rycerz (70%), szampierz
miotacz - niziołek (10%), cyrkowiec (20%), skrytobójca (50%)
mól książkowy - skryba (50%), uczeń czarodzieja (50%), żak (50%), medyk (20%), uczony, urzędnik (20%),
skrócenie chwytu -najemnik (20%), żołnierz (20%), sierżant (50%), weteran (50%),
specjalizacja w broni - może wykupić każda postać za 200 PD
tarczownik - giermek (25%), najemnik (10%), tarczownik (50%), żołnierz (30%), fechmistrz, mistrz zakonny, rajtar (50%), rycerz (70%), sierżant (50%), weteran (50%), zakonnik (50%)
wzmocnienie czaru - może wykupić każdy władający magią za 200 PD
zamaszysty atak - berserker (50%), zabójca trolli (50%), rycerz (50%), zabójca olbrzymów
zew morza - żeglarz (60%), żołnierz okrętowy (40%)

ad. 2 - dziedzina Shallyi - leczenie ran - uzdrawia k10+Magia ran, niezależnie od stanu postaci; magia prosta kapłańska - błogosławieństwo uzdrawiania - przywraca 1 Żyw niezależnie od stanu rannego
 
xeper jest offline