Wątek: [SF] Parchy
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-11-2016, 13:42   #19
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Ok, a kiedy testuje się umiejkę pancerze wspomagane? Z każdym manewrem? Czy jak? Bo Np hakerstwo czy leczenie jest jasne.
- Nie przy każdym manewrze. Sam ums umożliwia płynne sterowanie pancerzem. Bez niego jak ktoś by próbował to "komputer coś mówi" czyli tam coś błyska, coś się wyświetla, coś pokazuje no i nawet jak to ktoś w końcu by ogarnął no to się nie umywa do przeszkolonego operatora pancerzy. Dlatego ten ums pozwala przede wszystkim na swobodę używania takiego sprzętu.

- A w zazwyczaj się nie testuje jeśli pi x oko jest przeciętna sytuacja. Jak ktoś umie używać pancerza to umie i tu nie ma co testować na zwykłe "chodzenie". Ale może być przydatna przy jakiś trudnych manewrach, przy szacowaniu terenu pod kątem działania tam pancerza czy wejdzie, czy nie wejdzie, czy utrzyma, zawali się czy co. Albo na ocenę możliwości innych pancerzy.



Cytat:
Podobna wątpliwość mam z bronią ciężką, testuje się broń ciężka podczas strzelania, czy strzelanie z działu walka?
- Specowe umsy są nadrzędne nad ogólnymi. Czyli mimo, że strzelanie ze snajpery czy rkm to strzelanie to testuje się ums specowy czyli Broń Ciężką/Snajperską albo w zwarciu Broń Łańcuchową.



Cytat:
W umiejętność obsługi pancerza wchodzi jego naprawa? Bo jestem rozdarta pomiędzy mechaniką a bronią ciężką.
- Nie. Skill o pancerzach umożliwia głównie płynne nimi posługiwanie się co jest specostwem samo w sobie. A naprawianie rzeczy to inne specostwo.

- W sumie to fakt. Skoro pancerze wspomagane są jak roboty i da się je tak znisczyć czy uszkodzić to też powinny mieć współczynnik Zdrowie jak roboty. By je można było naprawiać jak roboty Ok, podumam jak to uwzględnić.


Tu masz przeklejony opis umsa Naprawa:

Naprawa - naprawianie wszelkich urządzeń, silników, zepsutych czy zaciętych mechanizmów, pojazdów i podobne sytuacje. By wykonać naprawę potrzebne są narzędzia albo i warsztat i jakaś część do wymiany. Jednak najczęściej, chodzi o polowe naprawy na akcji a te mechanik wykonuje z naręcznego multinarzędzia które za określoną cenę swojej mocy pozwala naprawić dane urządzenie. Pobranie tej Umiejętności ze startu oznacza, że postać ma przy sobie te naręczne urządzenie naprawcze.


- A tu umsa Br.Ciężka:


Broń Ciężka - wszelka broń piechura cięższa od standardu. Zwykle chodzi i wszelkie karabiny maszynowe, działka, granatniki, miotacze ognia, wyrzutnie rakiet jakie samodzielnie może obsłużyć jedna osoba.






- Z broni ciężkiej zerknij na sprzęt. Jak gdzieś pisze, że trzeba mieć jakiegoś umsa by sprawnie operować no to chodzi o te profesje. Jak nic np. przy opisie broni nie pisze np. przy zwykłych strzelbach czy karabinach to nie trzeba mieć żadnego specostwa by tego używać. A jak myślisz o jakiejś konkretnej broni to mów to zobaczymy pod co ona podpada
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest teraz online