1 punkt wydajesz na stworzenie nowego super hiper artefaktu. Drugi punkt ryzykujesz - jeśli uda Ci się test (tutaj myślę, że istotniejsze jest złapanie żaby niż sama rozmowa z nią, duch systemu mówi, żeby w przypadku takich łączonych czynności złapanie+rozmowa sprowadzić to do jednego testu, czyli będzie Move), to nie tracisz tego ryzykowanego punktu, a jeżeli uda Ci się przebiciem (czyli masz wynik przynajmniej o 3 większy niż wymagany), to nawet zyskujesz dodatkowy.
Masz 3 Move'a, +3 kości za Smart girl, czyli masz sześć kości, na sumie trzech najwyższych musisz mieć wynik 12 (taka trudność będzie za złapanie żaby i przekonanie jej do mówienia), każda szóstka na kości liczy się jako przerzut (rzuca się jeszcze raz i sumuje wyniki).
__________________ "Nie porzucaj nadzieje, jakoć się kolwiek dzieje"
Jan Kochanowski |