Cytat:
Napisał MrKroffin To ja zadam pytanie natury fabularnej - drużyna będzie pełnić raczej funkcję oddziału milicji powstałej na potrzeby obrony miasta czy coś bardziej prestiżowego, powiedzmy specjalna grupa do rozwiązywania problemów z bezpieczeństwem? A jeśli opcja nr 2, to tworzymy jak rozumiem osoby znane i wpływowe w mieście? |
Tak, opcja numer 2. Wasze postaci mogą być znane i wpływowe w mieście, jednak nie jest to warunek konieczny. Ważne by były wystarczająco "zdolne", że sprawujący władzę komendant straży właśnie do nich uderza w chwili kryzysu.
Cytat:
Napisał Kawalorn A ja jeszcze raz o mechanice: jak mniej więcej przewidujesz zdobywane doświadczenie podczas tej i kolejnych sesji? Jak mniej więcej postać będzie awansować? |
Doświadczenie będziecie dostawać na bieżąco. Za walki będzie przyznawane tyle doświadczenia ile każdemu walczącemu (i innym, którzy z
ważnego powodu walczyć akurat nie mogli), zaś za indywidualne osiągnięcia będę nagradzał osobno (ale też na bierząco).
Cytat:
Napisał Kawalorn P.S. Poczytałem sobie właśnie komentarze z waszej sesji u Warlocka. Więc wieczna pochodnia wcale nie spala się w godzinę, jak rozumiem? :P |
To ja może jeszcze raz. Ekhm.
Tutaj są oficjalne materiały do mechaniki w sesji.. Są anglojęzyczne. Jest w nich jasno napisane, że
Everburning torch nie wypala się nigdy i jest permanentna.