Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-12-2016, 17:19   #10
Grave Witch
 
Grave Witch's Avatar
 
Reputacja: 1 Grave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputacjęGrave Witch ma wspaniałą reputację
5 różnych czarów, których efekty działania zależeć będą od punktów magii. Przykładowo:
- Najcześciej spotykana kula ognia, przy magii 1, da malutką kuleczkę która ewentualnie podpali ognisko. Na piątce da to porzadną kule, lub kilka mniejszych (zależy od formy rzucanego czaru), podległych woli maga i zadających całkiem duże obrażenia. Na 8... No cóż, tu się robi, że tak powiem, gorąco .

Magowie z zasady władają jednym rodzajem magii. Ot, ciężko jest studiować dwa lub więcej, tak by móc się nimi swobodnie posługiwać. Istnieje jednak coś takiego jak magia prosta. Każda istota z dwoma (lub więcej) punktami magii, ma do niej dostęp. To proste wykorzystanie mocy do podpalenia świecy, wysuszenia ubrania, mieszania łyżką w kubku. Ot, ułatwienie, przydatne w codziennym życiu. Jest tu jednak parę wyjątków. Syrena czy rybja nie podpalą niczego, bowiem wszelkie formy magii ognia są dla tych ras niedostępne. Wilkołak także niewiele zdziała, bowiem poza naturalną magią przemiany, nie ma on dostepu do innych form mocy.

Pozdrawiam.
G W
 
__________________
“Listen to the mustn'ts, child. Listen to the don'ts. Listen to the shouldn'ts, the impossibles, the won'ts. Listen to the never haves, then listen close to me... Anything can happen, child. Anything can be.”
Grave Witch jest offline