Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-12-2016, 13:41   #2
one_worm
 
one_worm's Avatar
 
Reputacja: 1 one_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputację
Towary:
Towary są dostępne rożnie w zależności od rejonu. |Tutaj na bieżąco będę starał się was informować co i jak:
Na terenie Telvanii działają głównie magowie i alchemicy- zaklęcia, mikstury itp są tańsze
Dres to pustkowia, eksploratorzy, więc jakiekolwiek starocie i rzeczy niezwykłe to do nich
Idorill to głównie żywność i sprawy duchowe- tutaj chyba nie muszę dodawać czegokolwiek więcej.
Redoranie to żelastwo i pancerze
Hlaalu to handlarze- dostanie się wszystko po różnych cenach, zależy od kupca


Prawa obowiązujące to standardowo- nie kradnij, nie zabijaj, możesz się bronić itd. Nic ponad to co widzieliśmy w grze. Nekromancja nadal nielegalna ale możliwa.

Co jeszcze mógłbym dodać- W sumie to chyba wszystko?

Aha organizacje- te tematy to to standardowe są oficjalne jak gildia magów itd. jak i mniej, do których można dostać się tylko przez zaproszenie.

Gracz ma piaskownice i co zrobi to jego sprawa

Co do wiary- są jeszcze wierzący w Trójcę, ale jest ich niewielu. Straż świątynna została rozwiązana, chociaż niektórzy mówią, iż nadal funkcjonuje. Główna wiara to w Dziewiątkę (a, nie ósemkę jak na kontynencie).

Solsthiem jest neutralnym terenem, do którego prawa rości sobie zarówno Skyrim i cesarstwo jak i niepodległe Morrowind. Od graczy będzie zależeć co z tym dalej.

No i to chyba tyle

Kolejne posty wolałbym by był tylko moje, z racji tego, iż będzie wygodniej się poruszać.

złoto:
Złoto obowiązuje nas typowo Cesarskie z racji tego, że niedawno doszło do niepodległości Morrowind, a Rody nie mogą się dogadać co do polityki monetarnej. Hlaalu chce bić własne monety i to robi, ale są one akceptowalne tylko na ich terenie wpływów. Przelicznik to 2 monety Hlaalu= 1 smok.

Zioła:
Tutaj będzie lista ziół wraz z efektami, które odkryliście. Będzie zbiorczo- więc jak jeden z graczy odkryje działanie danego składnika, to wszyscy się o tym dowiedzą. Dlaczego? Dlatego, że nie chcę robić jakichś kilku list "co kto wie" Do tego wrócimy jednak później więc obserwować mi ten temat :P

Lista nie jest alfabetyczna!

Księżycowy Cukier - Premia do szybkości
Mięsko Kraba - Przywrócenie kondycji
Kwiat Koda - Obniżenie osobowości
Świetlik Russula- Obniżenie Kondycji
Bolączka biedaka - Obniżenie wytrzymałości
Liść Przykrywca - Przywrócenie Kondycji
Płatki Goryczaka - obniżenie wytrzymałości
Zarodnia paproci - Obniżenie siły
Zielony Licheń- Uleczenie z choroby
Korzeń trama- przywrócenie zdrowia
wilcza pszenica- przywrócenie zdrowia
poopielna bulwa- przywrócenie intelektu.

Mikstury:
Średnie przywrócenie życia: 50 pkt 10/tura
Średnie przywrócenie many: 50 pkt/ 10 tura
Skooma : Obniżenie Zwinności, Zmniejszenie inteligencji 15 punktów/ zwiększenie szybkości i siły 15 punktów.



No i mapa
 
__________________
Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski.

Ostatnio edytowane przez one_worm : 03-01-2017 o 22:02.
one_worm jest offline