Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-01-2017, 11:50   #16
Ardel
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Żebyście się nie martwili - prace postępują. A tymczasem możecie wybrać sobie po kościanym amulecie (amulety tracą moc po użyciu) z listy:

- Przeoczenie - gdy postać zostanie dostrzeżona przez kogokolwiek, gdy nie chce zostać zauważona, to w tym momencie zostanie on oślepiony na moment wystarczająco długi, by postać mogła się skryć.
- Mięsień Odmieńca - amulet można wykorzystać jako dodatkowy wysiłek w dowolnym zadaniu siłowym.
- Spokój wieloryba - postać na 24 godziny zyskuje 3 punkty intelektu.
- Prowadnica - sprawia, że wybrany strzał z pewnością trafi cel (użycie przed strzałem).
- Zwarcie - urządzenie elektroniczne, które miałoby wyrządzić krzywdę postaci, przez moment nie działa.
- Iskra szczęścia - po nieudanym teście istnieje 10% szans na to, że będzie można go powtórzyć (amulet wciąż będzie nadawał się do użycia) i 20% na to, że straci moc.
- Łagodne kamienie - postać, która spadnie z wysokości, nie otrzyma obrażeń. Amulet zadziała w pierwszym momencie, w którym upadek miałby spowodować jakieś obrażenia
- Zakazane słowo - w miejscu, w który rzuci się amulet powstaje duch Pustki, oczarowujący jednego przeciwnika (analogicznie jak "oczarowanie", dar Pustki).
 
__________________
Prowadzę: ...
Jestem prowadzon: ...

Ardel jest offline