Cytat:
Zajmę się granatem. Sorki ale mi wypadł nagły wypadek losowy i internety mam od swięta raz w tygodniu i to na parę minut Wracam w czw
|
- To czekamy i wracaj do nas jak najprędzej
Cytat:
Myślałem, że Ty turlasz.
I nawet jak będę miał nieoskrobany karabin, to będę miał ten karabin w ręku, a nie stojący na stojaku w lądowniku :P
|
- Pokulałem. Sukces. Czyli udało się wyrwać karabinek bez przeszkód. No to 1 Akcja w 1 turze poszła. Co robisz dalej?
Cytat:
Jak tak patrze, to wszyscy obcy są w zasięgu bliskim. Czyli mam +2 do strzelania?
|
- Tak, wszyscy są w bliskim więc masz +2 o trafienia jeśli chodzi o dystans. Ale w doc rozpisałem Ci te mod nieco dokładniej.
Cytat:
Czyli ostatniego muszę zadusić gołymi rękami? :P
|
- To MG się pyta co robi postać Gracza a nie na odwrót...
Poza tym do tego który wygląda jako ostatni to jeszcze jest jakieś z pół tuzina kolegów wcześniej
@Mira
- Ruch jaki zauważyła Twoja hirołsówa to tak z kilkaset metrów. Z pół kilometra albo i więcej. Najbystrzejsze oczy nie wyłapią szczegółów póki się nie zbliżą. Jest to też powyżej większości zasięgów przeciętnej broni ręcznej w obie strony.
- Te ok 100 m jeśli całą turę poświęcisz na bieg pokonasz w ok 10 tur biegu. Wówczas byłabyś przy wraku.
@Mike
- Twój hiroł i większość ludzi 100 m pokonuje w 10 tur jeśli przez te tury tylko biegnie. Zaobserwowane stwory są 2-3x szybsze od ludzi czyli pokonują te 100 m w 5 do 3 tur. Jeśli poświęciłbyś chwilę na obserwację (1 Akcja) wówczas byś pewnie mógł się zorientować czy to te szybsze czy wolniejsze z nich. Przy uciekaniu więc stwory dogoniłyby biegnącego człowieka po ok 5 - 8 turach. Tak czysto matematycznie bez udziwnień.
@Hen
- Robot gdzieś tam nadal jest w tym dymie. Diagnostyka pokazuje uszkodzenia ale nadal jest zdatny do lotu. Też oberwał 3 uszkodzenia. Dron sam się nie wydostanie. Trzeba do niego dotrzeć i poodpinać.
@Lądownik
- Lądownik się gibie na krawędzi i dymi. Co każde 5 tur kulam co się stanie z promem. Na 6 - 9 spada. Każdy kto będzie w środku spada razem z nim. Na 10 spada i wybucha w nim pożar. Przy spadaniu podobne zasady jak przy lądowaniu czyli przypięte osoby odnoszą połowę obrażeń od tych luzem. Dla orientacji jeśliby Rain dobiegła do wraku to jest 10 tur czyli 2 testy.
- Wydostać się z lądownika można próbować przez drzwi. Zdany test Percepcji to 1 tura do drzwi, oblany to 2 tury. Jest na tyle dymno i ciemno, że poruszać się trzeba po omacku. No chyba, że coś wymyślicie.
- Swobodnie mogą się poruszać i oddychać osoby z hermetycznymi pancerzami oraz samodzielnymi maskami tlenowymy (Krunt i Vaugh). Pozostali mogą oddychać spokojnie póki mają swoje maski czyli są w pobliżu foteli. Po zdjęciu maski/rozczelnieniu pancerza zaczyna się kaszel, łzawienie oczu, gardła itd.
- Światło niewiele pomaga w takim zadymieniu. Rozświetla na krok a nie pół kroku/wyciągniecie ręki. Ale źródła światła widać z paru kroków więc samemu niezbyt rozświetlają teren ale pomagają w orientacji gdzie są jakieś źródła światła. Każdy Parch ma latarkę w klapie uruchomienie/dobycie to 1 Akcja. Poza tym każda broń ma latarkę taktyczną.
- Użycie środków leczących też 1 Akcja.
- Na razie rozpiska co i jak w tej turze wygląda tak:
Tura 1:
Black 1: 7/10 (fotel) ?
Black 2: 7/10 (fotel) ?
Black 3: 7/10 (fotel) sprawdza drona
Black 4: 7/10 (fotel) ?
Black 5: 4/10 (podłoga) ?
Black 6: 7/10 (fotel) ?
Black 7: 7/10 (fotel) ?
Black 8: 7/10 (fotel) ?
Black 9: 10/10 równina - ruch
Black 0: 10/10 krater - odrywa karabin + ?