Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-01-2017, 12:46   #41
Autumm
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Możemy założyć statek ful girll band ship!
Taaak, to jest idealny pomysł! I będziemy miały różowy okręt z jednorożcem jako galionem

---

A co do inicjatywy - ja wolę rozliczaną pojedynczo. Wiem, że jest to lekko upierdliwe przy dużych grupach walczących, ale obecnie jest tyle narzędzi do wspomagania gry (zarówno on- i off- line), że śledzenie wszystkich mechanicznych aspektów walki czy zmian w KP jest banalnie łatwe. Przykładem np. PCGEN (polecam do robienia kart postaci) czy rożnej maści virtual table. Szczególnie w grze PBF, kiedy nie ma takiej presji czasu jak w grze na żywo.

Tak samo uważam, że inne zasady (obciążenie na przykład) powinny być egzekwowane ze 100% surowością. Po coś one są, a głównie po to, żeby balansować rozgrywkę i nie tworzyć sytuacji, kiedy jeden gracz jest w gorszej sytuacji niż inny, bo trzyma się reguł.

No ale naczelna zasad jest jedna - MG ma zawsze rację, więc nie będę się kłócić z tym, co on sam zdecyduje.

PS: Jak ktoś potrzebuje pomocy w tworzeniu postaci od strony mechaniki, to dawajcie na PW - pomogę.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 16-01-2017 o 13:10.
Autumm jest offline