Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-01-2017, 01:24   #12
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Napisane jest, że to jest ważne tylko po to, by odświeżyć sloty czarów, które się wcześniej zużyło.

Zakładam, że przed utratą przytomności postacie nic nie czarowały. Więc nie muszą odzyskiwać swoich użyć, bo nadal je mają. To będzie ważne w następnych dniach. (jak dzisiaj coś zużyjecie będzie ważne jutro itd.)

No chyba, że ja to źle czytam

A co do reszty. Ważne:

Cytat:
W związku z rozwojem wypadków proszę opisywać czyny dokonane tylko do chwili, w której wasze postacie zauważą, że syrena coś czaruje. Dalej już tylko w formie niedokonanej (planów)
Dodatkowo

Sand dan Dirn spellcraft d20+9(+2 ze specjalizacji czarodzieja) vs 16= 17 sukces


Czarodziej wie, że to będzie grease, w końcu specjalizuje się w magii przywołań

Cytat:
Special: If you are a specialist wizard, you get a +2 bonus on Spellcraft checks made to identify, learn, and prepare spells from your chosen school.
Krieger może dodać ten rzut do swojego posta jak umie to tak sformatować

A teraz idę spać :P

Edycja: A właśnie, szczególnie w momentach konfliktu (nawet jeśli jest humorystyczny i niegroźny) nie mogę dodawać do czarów niemechanicznych bonusów. Jak już robicie sobie figle to zgodnie z mechaniką - to w kwestii szybszego poślizgu na grease :>
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 18-01-2017 o 01:49.
Tadeus jest offline