Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-01-2017, 14:39   #10
Nemo
 
Nemo's Avatar
 
Reputacja: 1 Nemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumny
Zastanowiłbym się nad powierzeniem mechaniki w całości w rękach MG - graliśmy już trochę w CoDa (i jego dzieci), i dużo więcej mechaniki niż do tej pory opiera się na decyzjach graczy (szczególnie kondycje i poddawanie się nim / spalanie ich) - gra wydaje się działać lepiej gdy mechanika jest rozłożona pomiędzy graczy a MG, bez chowania jej za GM screenem. Inna rzecz że nie wiem jak to działałoby na forum.
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!
Nemo jest offline