Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-01-2017, 14:49   #13
Nemo
 
Nemo's Avatar
 
Reputacja: 1 Nemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumnyNemo ma z czego być dumny
Nah, pomiędzy Kronikami a Nowym Światem Mroku jest ogromna dziura jakościowa, na korzyść Kronik. Po prostu warto pamiętać że duża część decyzji podjętych w designie kronik stawia na zachęcanie graczy do współtworzenia historii za pomocą mechaniki - i chowanie tego w całości w rękach MG trochę gryzie się z motywami które powodowały zrobieniem tych rozwiązań takimi a nie innymi.
Inna rzecz że to oczywiście w dużej mierze opiera się na tym, że na normalnej sesji masz instant feedback - bardzo dużo rzeczy można rozwiązać pytaniem "na co mam rzucić i z jaką karą?", a przy graniu przez forum to może być trochę...spowolnione i stracić swój dynamizm.

Jesli chodzi o Manewrowanie Socjalne, polecam temat na forum Onyx Path Publishing który wyjaśnia cały proces krok po kroku, lepiej niż sam podręcznik. Zalinkowałbym, ale za cholerę nie pamiętam, czy to tutaj było legalne czy nie :P.
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!
Nemo jest offline