Mapa Goryczy:
Legenda
a4 - kajuta oficerów
a5 - kajuta kapitana
a6 - ładownia
Ciekawoski: Są tu balisty, które w przypadku bitwy wyciągane są na pokład. Są tu też klatki ze świniami. Te często wydostają się i biegają jak dzikie po ładowni. Do przedniego masztu przykuty jest tutaj jakiś upośledzony potężny mężczyzna. Większość czasu śpi i dlatego nie rzucał się w oczy, ale czasem robi sporo hałasu wykrzykując jakieś głupoty.
a7 - sypialnia kucharza i kwatermistrza
a8 - kambuza
a9 - magazyn kwatermistrza (składzik)
Ponoć za dnia (i dla znajomych kwatermistrzyni może i później) otwarty na "zakupy"
a10 - dolna ładownia wykorzystywana jako sypialnia, pod ścianami blisko hamaków właścicieli są skrzynie ze słabo wyglądającymi zamkami. Najlepsze hamaki - te blisko dziobu (i wyjścia na górę) zajęte są przez ludzi Scourge'a. Dalej, według hierarchii. Obecnie wolne są tylko te zupełnie na rufie, wychodzenie z rana wymaga przeciskania się przez wszystkich innych albo poczekania na swoją kolejkę. Są skrzynie nie zajęte do wzięcia, ale te nie mają zamków, zapewne trzeba kupić je w składziku.
a11 - zęza - najbardziej śmierdzące i obrzydliwe miejsce na pokładzie, to tam spływają wszystkie "płyny" z pokładów statku.
Na pokładzie łatwe do zdobycia i powszechne (brak testu) są następujące materiały: świece łojowe, latarnie (na te świece), liny, woda, grog (legalnie tylko wieczorem), worki, kawałki płótna, gwoździe, dzbany, kubki, dziegieć (smarowidło między innymi do impregnacji), kamienie do szorowania pokładu.