Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-01-2017, 00:20   #1023
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Przepraszam za nieobecność. Poważne problemy ze zdrowiem i w firmie... wiele by narzekać i gderać.
Jeszcze minie trochę czasu nim się unormuje u mnie. Postaram się jednak nadrobić zaległości w czytaniu,
jednak puki co poproszę o zNPCowanie mojej postaci.
- Przykro mi to słyszeć. Życzę wszystkiego dobrego, ogarnij sprawy na spokojnie, wróć do zdrowia i potem do nas Czekamy na Ciebie barzo - barzo Póki co Baba będzie bizi i takie tam. Jak dasz znać, że wracasz to się pomyśli co i jak z jego powrotem na scenę




---



- Ok przepraszam Was za opóźnienie. Ale nie dałem rady przez noc nd/pn popisać posta.

- Dobra co do terminu na wrzucenie posta. To dam ciut dłużej za te opóźnienie czyli do sb do północy 28.I.


PD-ki



Ogólnie


- Za post: Lemi, Adi i Merill po 10 PD. Carloss, Zombi i Czarna po 5 PD.

- Za współpracę: Zombi po 20 PD. Lemi, Adi, Merill i Czarna po 5 PD.

- Za fabułę: Zombi po 10 PD. Adi, Merill i Czarna po 5 PD

- Za pomysłowość: wszyscy po 5 PD.



- Za termin: Lemi, Adi i Merill po 5 g.


Indywidualnie:


- Lemi, Adi i Merill po 5 PD za wspólny, zgrany motyw pomagania żołnierzom NYA i ogólnie koleżeńską postawę.

- Carloss 5 PD za pomysłowy macgyveryzm.

- Zombi 20 PD za ciekawe dialogi z Nix'em, Hektorem i Daltonem.





Omówienie




@Pogoda

- Jest ciemna noc nadal. Mniej więcej jest połowa nocy. Jest bardzo zimno z parę stopni mrozu. Bez kurtek, ognisk, źródeł ciepła itd. robi się poważny problem z przetrzymaniem takich warunków. Mokre ubranie/kąpiel w wodzie jeśli ktoś nie skończy tury w ciepłym pomieszczeniu, przy ogniu, nie zmieni ubrania na suchego to obrywa 1x R.Lek z wychłodzenia.


@ Bio Wunderwaffe

- Z mechy wszelkie metalowe lub z udziałem metalu przedmioty zacinają się/nie działają na 15+. Kulane przy używaniu tych przedmiotów np. broń przy strzale na 15+ ulega zacięciu. Sytuacja nie dotyczy postaci i lemingów w Bunkrze lub poza okolicą Cheb/Wyspy bo tam nie ma robali. U Gordona na 18+.




Port Wschodni



- Gordon ma 2/9 R.Lek. Ma 7xR.Lek (-1/-4); czyli jest bardzo poważnie ranny, mokre ubranie: zmarznięty (-2).

- Lynx ma 2/9 R.Lek. Ma 4xR.Lek (-0/-3) 1x R.Cię (-6/-9); czyli jest bardzo poważnie ranny, ma mokre ubranie: -2 z wychłodzenia.

- Nico ma 8/9 R.Lek. Ma 1xR.Lek (-0/-3) i 1x S.Lek (-0/-3) i -1 za zmarznięcie; czyli jest lekko ranna, posiniaczona i zmarznięta (-3)



- Zebraliście się wszyscy razem przy ognisku więc na razie jest ok. Nadal macie mokre ubrania. Więc póki przy ognisku i w cieple jest mniej więcej ok ale jak wybędzie ktoś z Waszej trójki na zewnątrz i nie skończy tury w cieple to traci 1xR.Lek.

- Do hummera jest ok pół kilometra drogi z budynku gdzie urzędujecie. Tak orientacyjnie i po mapie. Więc niby daleko nie jest jak na łażenie ale stan pojazdu jest nieznany. Co się tafi po drodze i jak by wyszło w razie wychodzenia z domu to ciężko zgadnąć.

- Lynx'owi w pewnym momencie zamrygał/zaśnieżyła cyberproteza. Ale generalnie jeszcze działa.

- Penicylina itd. co podaliście żołnierzom w tej chwili nie ma znaczenia i nie daje efektu. Ale będzie miało znaczenie przy porannym kulaniu odpornościowym i nich.




@Carloss




- Will ma 7/9 R.Lek. 1x R.Lek (-1/-4); 1x R.Lek (-3/-6); gorączka -1; jest lekko ranny.



- Will może się komunikować z Jenookim przezkomunikatory w drzwiach. Te same co służą do wbijania kodów itd. Nie każdy działa ale nawet jak działa co któryś to i tak powinno być sprawniej niż ganianie między poziomami Bunkra.

- Sama naprawa powinna być dość prosta. Macie potrzebne umiejętności (Will), narzędzia (te zabrane po drodze), części (te wycięte inne rury na wymianę), no i czas. Więc raczej powinniście to dać radę zrobić. Niesprzyjające są jednak warunki (straszny gorąc).

- Myk polega na tym by zmajstrować tąnaprawę zanim gorąc wygna z powrotem na zewnątrz. By zdążyć trzeba mieć udany test naprawy (Mechanika) i Niezłomności na raz. Will ma ok 1/2 zdania tego pierwszego i ok 2/3 tego drugiego.

- Możesz coś pomyśleć z ochłodzeniem temperatury. Bo w sumie jakby nie było tak gorąco to naprawa by była dość prosta. Jak coś wymyślisz na ten gorąc to wystarczy sam test naprawy bo odpadnie presja czasu. Właściwie można by zwyczajnie poczekać aż się ochłodzi ale no to raczej nie byłoby nic z kategorii szynkiej reakcji na jaką liczy Jednooki.




@Port Zachodni





- Baba ma 1/12 R.Lek. 3x R.Cię (-4/-7) + 1x R.Lek (-2/-5); Zakażenie (0); Czyli jest bardzo ciężko ranny i ma pierwsze stadium zakażenia Ran.

- Alice ma 5/9 R.Lek. Ma 1xR.Lek (0/-2.5); Zakażenie (0). Czyli jest średnio ranna i ma pierwsze objawy zakażenia krwi od Ran.

- San Marino ma 7/9 R.Lek czyli jest lekko ranna.



- Ok dziewczyny. Macie dwie scenki każda swoją. Ale część pt. "gadka z Hektorem" co była zaczęta w Waszej turze jesteście obie. Chronologicznie jest tak ciąg tych gadek: Nix > Hektor > Dalton > moja tura. W mojej turze jest już rozdział i Alice ma swoją scenkę w furgonetce a SM z Bliźniakami. Niemniej część opisów się nawzajem powtarza i miesza bo taka kompilacja do poprzedniej tury i tego co już w mojej więc no wyszło jak widać. Wolałbym jednak już nie wracać do gadek z tamtej, waszej tury (Nix, Hektor i Dalton) i zająć się tym co jest teraz na tapecie.

- Obie widzą jak Paul i Boomer rozstają się i scenę z kurtką bo to się dzieje mniej więcej wcześniej niż obie scenki z mojej tury.

- Alice ma swoją scenkę w vanie. W sumie co kto i jak mówi widać w poście. W vanie/przy są: Alice, Dalton, Nix, Boomer, Eliott i Eryk. I generalnie są wszyscy zajęci sobą i niezbyt paczają na scenkę z resztą garażu. Obie dzieją się mniej wiecej w tym samym czasie.

- SM jest w pobliżu Bliźniaków. Słyszy/widzi całą rozmowę z Hiverem i resztą. Miało być proste kicnięcie do łódki a się skomplikowało. Hiver (rkm), Chrome (rkm), Gecko (mo) mają broń w łapach cały czas. Jest zbyt duża by jakoś ją skitrać z sensem na ramię czy co. Więc nie jest dziwne jak z nią łażą w łapach bo cały czas z nią łażą w łapach. Broń liczy się jak już dobytą "w razie czego". Z Bliźniaków Paul ma klamkę za pasem a Hektor w dłoni. Obaj mają karabinki ale na plecach więc to 4 seg na zdejmowanie "w razie czego". SM ma karabinek też na plecach a w dłoniach nic nie miała więc nadal nic nie ma. Sytuacja jest tak napięta, że sięganie po broń u kogokolwiek może sprowokować rozpoczęcie walki. Pojedynczy rkm jest w stanie przy dobrych rzutach zlikwidować trzy cele w 1 seg a w turze są 3 seg.

- Gdzieś tam dalej są Lenin i Tweety. Powiedzmy pośrodku między vanem a grupką SM. Lenin ma pistole za paskiem a Tweety też. Tweety ma strzelbę ale nie przy sobie więc pewnie w samochodzie.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline