Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-02-2017, 16:43   #1
Ril
 
Ril's Avatar
 
Reputacja: 1 Ril ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputację
[Gra o tron 2ED, strategia] [1] Bitwa Pięciu Królów



Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem królestw szykuje się do nadciągającej wojny. Ród Lannisterów, którego córka, Cersei, była żoną Roberta, zagarnia tron dla jej młodego syna, Joffreya. Ze swojej siedziby na wyspie Smoczej Skały Stannis Baratheon, młodszy brat Roberta, słusznie domaga się tronu dla siebie. Na Żelaznych Wyspach Ród Greyjoyów zamierza wzniecić drugą rebelię, tym razem ma jednak znacznie ambitniejsze cele. Na północy Ród Starków zbiera siły, by bronić tego, co słuszne. Na południu Ród Tyrellów z dawna żywi ambicje zagarnięcia Żelaznego Tronu, musi jednak mieć się na baczności, bowiem starożytny Ród Martellów wciąż krzewi dziedzictwo zemsty. Przez cały ten czas na dalekiej północy, hen za Murem, Dzicy stale rosną w siłę. Zbierają się armie, niebo zasnuły kruki. Starcie królów jest nieuniknione.


Runda 1.
II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)

Lannisterowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty dzikich.
Lannisterowie nie zmieniają rozkazów. Karta dzikich zostaje na wierzchu talii.

III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu
- brak
2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy
4. Porządkowanie
 

Ostatnio edytowane przez Ril : 22-02-2017 o 10:08.
Ril jest offline