Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-02-2017, 19:21   #110
kinkubus
 
kinkubus's Avatar
 
Reputacja: 1 kinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputację
Przerzucamy się na Warhammera 2ed. Karty wedle podręcznika z drobnymi zmianami.
Klasy czarujące zaczynają grę z 1 Magii i mogą wykupić rzucanie zaklęć z profesji wyżej. Przykładowo Uczeń Czarodzieja może kupić Magię Tajemną jakby był Wędrownym Czarodziejem. Nie wolno tylko kupować wyższych rozwinięć bez poprzednich. Wspomniany Uczeń nie może kupić Magii Tajemnej bez posiadania Prostej. Proszę o nie kombinowanie, bez prób przeskakiwania.
Akolita może kupić swoją prostą magię, Kapłan zaś tajemną.

Zastanawiałam się co dać w związku z powyższym reszcie. Macie +200 doświadczenia. O, tak zrobimy. Nie jest to specjalnie wiele, ale zawsze coś. Chciałam dać wam jedną zdolność i umiejętność, ale tak na jedno wyjdzie, jak osiągniecie już drugą profesję. No uzgodnijmy, że jeżeli macie coś szczególnego na oku, to się może dogadamy.
Cechy: 18, 17, 16, 15, 15, 11, 10, 10 (przerzut kości na wynikach 3 lub mniej, bez łaski)
Zdolności rasowe: wybierzcie sobie jakie chcecie z tabeli zamiast losować.
Doświadczenie: Macie 200 punktów i darmowe rozwinięcie.
Hajs: 20 złotych.
Wygląda zacnie, wiem, ale te kilka procent na waszą korzyść to nie jest jakiś super bajer w Warhammerze. Chociaż te piętnastki aż proszą się, żeby wrzucić w Krzepę i Odporność...

Co do doświadczenia:
200 - odbicie Pegate (wliczając walkę)

Liczę tak, ponieważ Gerappa przemilczał cały dramat związany ze zmianą systemu, a Lord Melkor zrezygnował. Nie wiem jeszcze jak z Googolem.

Gdyby któryś z nich zechciał jednak zagrać, to Gerappa i Melkor mają 50 doświadczenia, a Googol nic :<
Teraz odnośnie postaci. Możecie zagrać kimś nowym. Wiecie, zmiana systemu, nie będę was zmuszała do siedzenia na starych. Niektóre koncepty mogą być ciężkie do zrealizowania w Warhammerze. Jeśli jednak zostaniecie przy starych, to coś wam ekstra dorzucę.

Dla Gerappy byłaby to świnia i ciężki hełm, dla Googola jedna z jego mocy kapłańskich. Co was pewnie jednak interesuje, to czym mogę obdarzyć czwórkę z twardo grających?
  • Cedryk: Magiczny miecz, wedle kitu "Champion"
  • Sadrax: Chowaniec (muszę doczytać zasady z Królestw Magii)
  • Hazard: Zdolność niepokojący
  • Pan Elf: Umm... yyy... Nie wiem Może jakaś zdolność bardo-podobna?
Profesje sugeruję takie, ale róbcie jak chcecie, żeby wam pasowało:
  • Cedryk: Akolita
  • Sadrax: Uczeń Czarodzieja
  • Hazard: Strażnik Więzienny (później Oprawca)
  • Pan Elf: Cyrkowiec (później Bard)
Pytajcie, jeżeli czegoś nie rozumiecie. Sezon na tworzenie kart uważam za rozpoczęty!

Cytat:
[jak tu filmik wrzucić?]
Filmik wrzuca się tak:

1) Wklejasz link.

2) Obrabiasz go formatem "Media", czyli niebieski M w panelu edycji postu.

3) Jeżeli na początku linku jest "https", zmieniasz to na "http". Inaczej wyświetli się błąd.
 
kinkubus jest offline