Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-02-2017, 11:31   #15
Mortarel
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
Młotkowa mechanika już tak ma, że jak postać jest na 3-4 profesji i jest dobrze zrobiona, to szansa na skuteczny atak wynosi 60-100%
(przykład WW dla krasnoluda sierżanta: 30 podstawy +15 z rzutów +5 z urodzony wojownik +20 z rozwinięć +5 WW z broni najlepszej jakości = 75%)

A warto pamiętać, że rozwinięć mona wycisnąć +40 WW, więc przy odpowiedniej profesji i przydzieleniu do cechy rzutu 20 jeżeli się trafi, nasz krasnal będzie miał 100WW.

To już w zasadzie nie opłaca się wykonywać innych akcji, bo po co finita, po co celowanie, po co szaleńczy atak itd. Bohater ma walkę na poziomie 2-3 i szansę na trafienie 75%+ każdym atakiem, to jeżeli wykona inną akcję to chyba tylko z nudów, żeby nie wrzucać ciągle tego samego opisu.

W pewnym momencie akcja, która daje np. +10 do WW, ale pozbawia dodatkowego ataku, jest nieopłacalna, bo korzyść jest zbyt niska.

Poza tym, sesja ma opierać się na deklaracjach akcji w rundzie walki i ewentualnych reakcjach bohaterów? Czy jak?
 
Mortarel jest offline