Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-03-2017, 18:52   #1
Ardel
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 1 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
[Warhammer 2ed.] Raid Boss



Raid boss
czyli epicka walka z przymrużeniem oka i dużą śmiertelnością


Serdecznie zapraszam do zgłoszenia się do sesji, w której to nie trzeba tworzyć historii postaci (bo zapewne będzie krótka), charakteru, w której nie będzie się korzystało z dokumentów Google (oprócz karty postaci i ewentualnie mapy, ale tę mogę po prostu wrzucać jako obrazek co post), w której odpisy będą krótkie, śmiertelność wysoka, a tempo szybciutkie.

Jeżeli się zgłosisz jesteś od razu przyjęty do sesji, pierwszeństwo jednak mają osoby, które wyraziły zainteresowanie grą w sondzie. Przy zgłoszeniu zagłosuj również - czy wolisz walczyć ze smokiem, z olbrzymim demonem Tzeentcha czy Khorne’a; wybierz rasę i profesję początkową. Graczy będzie maksymalnie 12.

Po zgłoszeniu otrzymasz link do grupowej karty postaci, w której będą już wylosowane statystyki początkowe. Następnie za 4500 PD wykupisz tyle profesji i wszystkiego, co chcesz (nie zwracając uwagi na obostrzenia fabularne czy ekwipunkowe) i za 5000 koron wykupisz sobie jakikolwiek ekwipunek sobie wymarzysz. W przypadku przedmiotów nie ujętych w podręcznikach, ewentualnie o nieznanych cenach - pytajcie tutaj albo na pw.


Co do tła fabularnego, bo przecież jakieś być musi - trwa wojna z Archaonem, bohaterowie znajdują się akurat w swoim towarzystwie w trakcie bitwy i spotykają Wielkiego Złego, który wlezie w obóz z rannymi (jest tam też wysoki rangą generał, który leży nieprzytomny), jeżeli bohaterowie go nie powstrzymają. Koniec tła fabularnego.

Sesję tę traktować raczej należy bardziej jako zabawę, niż coś ambitnego, chociaż, kto wie, może się okazać, że stworzymy nieśmiertelną historię, którą opowiadać będą jeszcze nasze wnuki.


Co z mechanikÄ…?

Standardowe zasady młotkowe, oprócz:
1. Trafienie w głowę to 2 punkty obrażeń więcej
2. Broń i zbroja mogą się rozpaść (po otrzymaniu potężnych obrażeń lub sparowaniu takiego ciosu, czyli każdego od Wielkiego Złego) - ekwipunek będzie miał statystykę zniszczenie. Rzut k10 - jeżeli wyniesie tyle samo lub mniej co zniszczenie ekwipunku - ten się niszczy. Jeżeli więcej - zniszczenie wzrasta o 1 i już.
3. Wielki Zły nie składać się będzie z wielkiej puli żywotności (bo umrzemy z nudów) i nie padnie od jednego trafienia krytycznego (bo zanim do tego dojdzie - padniemy z nudów). Wielkiego Złego obowiązywać będą nieco odmienne zasady tyczące się żywotności i trafień krytycznych. Rąbka tajemnicy udzielę Wam, gdy już wybierzecie swojego adwersarza. Ale większość będziecie musieli odkryć sami - będzie ciekawiej.
4. Nie będzie punktów przeznaczenia i punktów szczęścia. Nie będziemy też testować grozy/strachu, tylko dlatego, że będziecie walczyć z przeciwnikiem wielkim jak blok. Jeżeli jednak strach miałaby wywołać jakaś akcja przeciwnika, zaklęcie czy inne okoliczności - już testować będziemy.

To chyba na tyle.


Lista zgłoszeń:
1. Avitto - człowiek, fanatyk
2.
3. Eleishar - elf leśny duch
4. Slaaneshi -krasnolud
5.
6. Kaeniss - krasnolud
7. valtharys - człowiek mag
8. kinkubus - człowiek, mag ognia
9. noboto - człowiek żołnierz
10. Matyjasz - krasnoludzki zabójca
11. Evil_Maniak - niziołek cyrkowiec
12.
 
__________________
ProwadzÄ™: ...
Jestem prowadzon: ...


Ostatnio edytowane przez Ardel : 08-03-2017 o 12:25.
Ardel jest offline