Runda 4.
I. Faza Westeros
1. Przesunięcie znacznika rundy
2. Losowanie kart Westeros
I Ostatnie dni lata ɤ
Nic się nie dzieje.
II Starcie królów
Licytujecie pozycje na trzech torach Wpływów.
III Pod miecz
Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony
b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
|
3. Przesunięcie żetonu na torze Dzikich (ɤ)
4. Rozpatrzenie kart Westeros
(II) Starcie królów
Gracze licytują pozycje na torze Żelaznego Tronu. 6/6
Żelazny Tron: Baratheon 1 Tyrell 1 Martell 0 Lannister 0 Greyjoy 0 Stark 0
Baratheon rozstrzyga remisy.
Gracze licytują pozycje na torze Lenników. 6/6
Lennicy: Baratheon 7 Greyjoy 1 Martell 0 Lannister 0 Tyrell 0 Stark 0
Baratheon rozstrzyga remisy.
Gracze licytują pozycje na torze Królewskiego Dworu. 6/6
Królewski Dwór: Stark 6 Tyrell 5 Greyjoy 4 Martell 2 Lannister 1 Baratheon 0
II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów 6/6
Podczas tej fazy planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)
Starkowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty dzikich. Żeton Najazdu na Morzu Dreszczy zostaje zamieniony na Wsparcie +1.
III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu 1/1
Żetony za najazd łupieżczy:
Baratheon +1 Lannister -0
2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew 9/9
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy 10/10
Żetony za realizację rozkazu umocnienia władzy:
Baratheon +2 Lannister +2 Stark +4 Greyjoy +3 Tyrell +0 Martell +2
4. Porządkowanie