Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-03-2017, 13:33   #268
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- No właśnie głównie chodzi mi o grywalność a nie jakieś technikalia produkcji tej ammo. Jak ammo będzie łączyć zalety 3 innych i nie posiadać żadnego "ale" zrobi się superammo które każdy będzie brał na każdą okazję. Lepsze od p.panc bo obniża wartość OP a nie zmniejsza obrażeń jak p.panc. Lepsze niż amuicja ekspandująca bo zadaje nie powiększone o 2 obrażenia czyli jak zwykłe ammo) ale lepiej przebija pancerz bo jak p.panc. No i podpala jeszcze łatwozapalne cele by za słabe nie było. Fizyczne gabatyry nie ma tu specjalnego znaczenia dlatego może być ammo i do wkm i do broni krótkiej. Problem zostaje ten sam z tym superammo. Dlatego ten limit z 1 ammo na 1 sloty wydaje mi się odpowiedni i pokazuje jego rzadkość.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline