Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-03-2017, 14:25   #374
sunellica
tajniacki blep
 
sunellica's Avatar
 
Reputacja: 1 sunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputacjęsunellica ma wspaniałą reputację
- Nie wiem jak wy ale napiłbym się czego… i zjadł… może grule z łogniska… - zastanowił się na głos rudobrody krasnolud.
- Aaa czyli naćpali się? I to w nudny sposób, ok szkoda czasu, Elphi czego tam chciałaś dowiedzieć się od Pana pociągająco umięśnionego niziołka? W sumie to powinniśmy się zbierać bo mięso dla koników zaśmierdnie. - Stwierdził Eryk znudzonym tonem.
Elphira wzdrygnęła się nieprzygotowana na nagłą bliskość Vermitraxa, choć stwór nie groził jej, a szczerze prosił o pomoc.
-Emm, nie znam się na tym, chyba trzeba poczekać, aż jej przejdzie.
- A jhak zhosthanie? - jęknął stwór.
Nie wydaje mi się by tak miało jej zostać, w razie czego Lord Gerion będzie mieć rozwiązanie- odparła szczerze, w końcu nie znała się na takich używkach tylko alkoholu. Widząc załamaną Sophie dodała.
-Spójrz na to z drugiej strony, jak będzie ci próbował układać życie lub podważał wybory, będziesz mu mogła przypomnieć ten wieczór.
Rozczarowania Eryka sytuacją nie zamierzała komentować, ale miał rację, że miała kilka pytań do ich małego kompana, który nagle nie był już taki bojowy, a właśnie przypomniała sobie, że prawie ją zabił, a przynajmniej prawie zranił.
- Tak jestem niezwykle ciekawa co robisz tutaj sam w środku nocy, bez właściwego odzienia, choć jeszcze bardziej interesuje mnie, czemu prawie miałam twoją strzałę w plecach. No i jakich potworach opowiadałeś Panu Grzmotowi.
- Byłem w lesie i was zobaczyłem. Słyszałem opowieści o straszliwej czarownicy i wiedziałem, że... No knujecie coś... eee, a co właściwie?