Ponieważ powoli zbliża się finał rekrutki to jeśli chodzi o mechanikę to... można przesyłać dowolne karty. Ba... wystarczy nawet coś takiego jak to.
Mirumoto Fukurou
Statystki
Pula 25, + 2 dowolnej cechy/cech za rodzinę i szkołę
Ziemia:
2
Wytrzymałość
2
Siła Woli
3
Woda:
2
Siła
2
Spostrzegawczość
2
Ogień:
2
Zręczność
3
Inteligencja
2
Powietrze:
2
Refleks
3
Intuicja
2
Pustka:
2
Umiejętności ( wyuczone w szkole Mirumoto)
Kenjutsu
4
Łucznictwo
2
Medytacja
1
Obrona
3
Wiedza o Bushido
2
Wysportowanie
2
Etykieta
2
Iaijutsu
3
Szczerość
2
Kaze-do
3
Taktyka
2
Jeździectwo
1
Shintao
1
Heraldyka
2
Dyplomacja
2
Wiedza (pula 5):
Wiedza o dworze cesarskim
1
Wiedza o Oni
2
Wiedza o klanie Kraba
3
Wiedza o macho
1
Wiedza o Krainach Cienia
2
Wiedza o Klanie Smoka
2
Zalety i wady
Litościwy
-2
Utracona miłość
-2
Zła reputacja: (Obawiający rozlewu krwi )
-2
Szybki
5
Sojusznik w klanie Kraba (Kuni Haze Noboru –shugenja)
(bonus)
Szkoła Mirumoto, ranga
1
Broń podstawowa: Katana
3z2
Zbroja podstawowa, lekka zbroja
+ 5
PT trafienia cię
15
ze zbroją
20
z Daischo
20
z Daisho i zbroją
25
Prestiż
121
Chwała
4,1
Honor:
2,5
Rany:
4
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |