Czas powoli zabrać się za level up postaci. Proszę wybrać 1 ścieżkę rozwoju z kilku podanych propozycji: Wojownicy mogą awansować na:
1. Żołnierza, który posiada:
- Potężny Atak, +1 do obrażeń (koszt 1PŻ)
- Rozszczepienie (pasywna) - zyskuje dodatkowy atak po przewróceniu przeciwnika
- Odwaga (pasywna), +1 przerzuty na atak
- Obeznany z każdym typem pancerza, tarczy i broni
2. Rangera, który posiada:
- Wroga rasowego goblin (pasywna), +1 przerzuty na atak
- Tropienie (pasywna) - wyszukiwanie wrogów
- Wyszkolony w walce łukiem i kuszą lub wyszkolony w walce dwoma orężami (do wyboru, pasywna) +1 przerzuty na atak
- Obeznany z każdym typem lekkiego pancerza, tarczy i broni
3. Wojownik 2 poziomu, który posiada:
+ 1PŻ
- Unik (pasywna) - walcząc z jednym wrogiem zyskuje +1 do obrony
- Zawziętość (pasywna) - Gdy PŻ=0 ignoruje stan krytyczny (utratę przytomności) i ma siły walczyć póki nie zostanie jeszcze raz ranny Klerycy mogą awansować na:
1. Kleryka 2 poziomu, który posiada:
+ 1 PM
- Zaklęcia wiary 1 poziomu (koszt -1PM):
- Światło, wybrany przedmiot otacza światło do końca misji, działa jak pochodnia
- Natchnienie, +1 rzuty na atak i obronę (znika po użyciu przez cel)
- Zaklęcia wiary 2 poziomu (koszt -2PM):
- Przywołanie potwora I (przybywa sprzymierzeniec do końca misji lub śmierci)
- Rozkaz, wróg wykona jeden rozkaz, trwa do następnej tury, nie popełni samobójstwa.
2. Paladyn, który posiada:
- Aurę dobra (pasywna), od postaci promienieje dobroć, potrafi wyczuć dobre przedmioty lub postacie, denerwuje złe
- Zaklęcia wiary 1 poziomu (koszt -1PM):
- Wykrycie zła (wyczuwasz złe postacie lub przedmioty)
- Ugodzenie zła (dodatkowy atak przeciw złym postacią)
- Obeznany z każdym typem pancerza, tarczy i broni
3A) Kapłan Wszechstwórcy (dostępny dla Sybill)
- Zaklęcia wiary 1 poziomu (koszt -1PM):
- Wykrycie magii (wyczuwasz magiczne postacie lub przedmioty)
- Cnota, obdarza cel ponad normę punktem życia +1PŻ
- Zaklęcia wiary 2 poziomu (koszt -2PM):
- Leczenie, przywraca 3PŻ
- Tarcza wiary +2 obrony przeciwko pociskom (strzały, czary) do końca misji
3B) Kapłan Grungniego (dostępny dla Olafa)
- Zaklęcia wiary 1 poziomu (koszt -1PM):
- Wykrycie magii (wyczuwasz magiczne postacie lub przedmioty)
- Naprawa przedmiotu, naprawia zniszczone niemagiczne przedmioty
- Zaklęcia wiary 2 poziomu (koszt -2PM):
- Leczenie, przywraca 3PŻ
- Magiczna broń +1 do zadanych obrażeń do końca misji Magowie mogą awansować na:
1. Czarodzieja, który posiada:
- Zaklęcia magii 1 poziomu (koszt -1PM):
- Kula kwasu +2 (rani postacie wokół celu)
- Dłoń maga, można nią złapać, wyrwać, przesunąć lekki przedmiot
- Zranienie nieumarłego +4 obrażenia
- Zaklęcia magii 2 poziomu (koszt -2PM):
- Odporność na żywioły +2 obrony do otrzymania ataku żywiołem lub końca misji
- Obeznany z lekkim pancerzem i drągiem
2. Zaklinacz, który posiada:
- Zaklęcia magii 1 poziomu (koszt -1PM):
- Odporność +1 do obrony (znika po ranieniu przez wroga)
- Promień mrozu +2 obrażenia, przebija cel i rani cele za nim
- Światło, wybrany przedmiot otacza światło do końca misji, działa jak pochodnia
- Zaklęcia magii 2 poziomu (koszt -2PM):
- Przebranie, zmienia wygląd żyjącej postaci dopóki niezostanie ranna
- Zauroczenie małego potwora typu goblin, do końca misji będzie wypełniał polecenia mistrza
3. Mag 2 poziomu, który posiada:
+2 PM
- Zaklęcia magii 1 poziomu (koszt -1PM):
- Otumanienie, wróg traci turę ruchu (nie dotyczy bossów)
- Wykrycie magii (wyczuwasz magiczne postacie lub przedmioty)
- Raca, oślepia wroga, zmniejsza jego ataki o -1
- Wiadomość, w danej turze pozwala szeptać w tą i z powrotem, z wybranym celem.
- Zaklęcia magii 2 poziomu (koszt -2PM):
- Uśpienie, cele na wskazanym kwadracie mapy zasypiają póki ktoś ich nie obudzi (nie dotyczy bossów)
- Przywołanie potwora I (przybywa sprzymierzeniec do końca misji lub śmierci)
Ponadto Sybill Arunsun zyskuje tytuł Walkirii Wszechstwórcy, posiada:
- Aurę dobra (pasywna), od postaci promienieje dobroć, potrafi wyczuć dobre przedmioty lub postacie, denerwuje złe.
- Empatię, wyczuwa nastawienie otaczających ją postaci
- Obeznanie z językami krasnoludów, elfów i zielonych
+ 50 reputacja
Ponadto Axim Jarnar zyskuje tytuł Równego Bykowi jako jedyny, który ostał się z życiem po pojedynku z nim.
+ 20 reputacja
Reputacja będzie dodatkową walutą do pozyskiwania zasobów oraz sprzymierzeńców.
Po dokonanych na arenie czynach wasza drużyna będzie potrzebowała nazwy. Proszę jakąś ustalić.
Ostatnio edytowane przez Ranghar : 25-03-2017 o 19:49.
|