Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-04-2017, 22:38   #41
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy

- Oki mamy w tej chwili półmetek rekruty i w tej chwili 3 KP, nie skończone ale na dość zaawansowanym etapie. Kolejność chronologiczna.

- Amelia "Angina" Gore - medyk (Nami).
- Rononn - monter (Gien)
- Angela "Angie" Renfro - fajter (Czarna)


Cytat:
Nie wiem czemu mnie to rozbawilo :P
Poza tym jak rudego tworzycie to potem bez dziwow, że nie ma kolegów :c Wiem z autopsji.
- Chociaż jedna czymś rozbawiona



Cytat:
Ja ukladalam kolorami. Jeśli coś było w pakiecie to było pokolorowane na te sama barwę. Miałam nadzieję, że będzie jednak czytelne
- Było czytelne Pomysł z kolorami też jest ciekawy



Cytat:
Tu chodziło o mnie ;p
Rzuciłem umiejki bez pogrupowania. W D&D to nie ma znaczenia bo i tak są w rządku. Taki nawyk
- No fakt Ale skoro warsztaty napisałem tak warsztatowo jakby jeszcze ktoś miał taki pomysł. Ale spoko, jakoś daliśmy radę i z taką listą no ale popakietowanie umsów jest łatwiej strawne i takie tam



Cytat:
I pytanie do MG, czy brak dopięcia na ostatni guzik KP przed końcem rekruty, od razu dyskwalifikuje? Czy raczej przymkniesz oko i w razie pewnych braków pozwolisz dodać to na początku sesji z zastrzeżeniem, że ma to być jakoś zgrabnie opisane w poście?
- Zależy o jakich brakach mówimy. Drobiazgów jak Kontaktów na które w tej sesji mogę przymknąć oko no pewnie nie. Ale takie coś jak bio/fabuła, avatar no musi być. Na razie te trzy wspomniane KP co do mnie doszły są dość zaawansowane więc liczę i mam ciemnoblond nadzieję, że jeśli weźmiemy się za nie w tym tempie co do tej pory to ten tydzień powinien wystarczyć na skończenie KP. Już dużo Wam nie zostało, najczęściej dobrać sprzęt. Więcej bym może powiedział jakbym właśnie wiedział o czym konkretnie mówimy z tymi "pewnymi brakami".



Cytat:
Pytanie o Współczynniki:

Od-do jakich wartości, współczynnik uważany jest za świetny, dobry, średni, słaby.

Przykład: 20-18 = świetny
17=15 = dobry
14-10 = średni

Itd.

No i gdzie można poczytać o tym, jakie wartości odpowiadają np przeciętnej wartości a jakie stają się tymi lepszymi. Przyznam szczerze, że mam problem z dobraniem współczynników i je co chwila modyfikuję.
- No cóż... Właściwie to nigdzie nie da się o tym przeczytać W orygianale są po prostu Współczynniki i ich cyfrowe wartości i koniec. Ta słowna skala średni, dobry itd. ja wymyśliłem na potrzeby swoich sesji by był jakiś orientacyny wspólny mianownik. Bo często spotykałem się z różnymi interpretacjami np. ktoś uważał, że ma BUD na 12 to już jest niezły byczek w mięśniach albo SPR na 14 to już geniusz. A tak mniej więcej jest przez MG narzucona skala dla wszystkich. Poza tym mnie to ułatwia fabularne opisywanie scen i osób np. kogoś z BUD na 12 nie opisuję jako mięśniaka.

- A skala we Współczynnikach wygląda u mnie tak:

4 - 6 - b.słabo
7 - 9 - słabo
10 - 12 - średnio
13 - 15 - dobrze
16 - 18 - b.dobrze
19+ - wybitnie

- Z tym, że to skala trochę sztuczna i właśnie dla orientacji. Sztuczna bo w praktykologii kostkowania bardzo rzadko rzuca się na same Współczynniki a najczęściej (na moje oko z 90 - 95%) na Umiejętności. A te potrafią trochę/sporo/niewiele zmodyfikować te wartości samych Współczynników. A dla orientacji bo np. Wsp na 10 i 12 wypadają, że są średnie więc niby są w tej samej ktaegorii czyli podobne. Ale 12 i np. 13 to prawie to samo mimo, innych kategorii więc przy porównywaniu możliwości dwóch osób też warto mieć to na uwadze.

- Generalnie te słowne określenia to taki bajer made in homerule. Ja go jednak używam i stosuje na swoich sesjach no to i mówię jak jest z tym bajerem. Na czystą mechę i kostkowanie nie ma wpływu bo liczą się liczby i kostki i właśnie jest tylko do orientacji i fabuły.



Cytat:
W Neuro świetność współczynników raczej odnosi się do testu jaki da się zdać z daną wysokością współczynnika. Idzie to tak:
Łatwy +2
Przeciętny 0
Problematyczny -2
Trudny -5
Bardzo trudny -8
Cholernie trudny -11
Fart -15
Mistrzowski -20
Arcymistrzowski -24

Rzucamy 3k20, odrzucamy najwyższy wynik, a dwa pozostałe powinny być równe lub niższe testowanemu suma (Współczynnik + Modyfikator). W alternatywnym sposobie rozdzielenia współczynników (s. 79 neuro) podają, że można rozdać 60 punktów na współczynniki co oznacza, że "12" to jest przeciętność (60/5=12). Wydaję mi się, że 6 to nędza, a 18 to wybitnie (-6 i +6), ale to zależy od szansy na sukces.

Do tego dochodzą pechowe 20 i szczęśliwe 1, ale to jest jak dla mnie osobny temat.
- No z samymi PT i kulaniem właśnie tak to mniej więcej wygląda jak to Anonim tu opisał. Te PT macie rozpisane w exelowych KP. No i macie pule punktów a nie kulanie.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline