Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-04-2017, 19:57   #2
Nami
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Przedstawiam role, jakie wystąpią w tej odsłonie:



Czarne Charaktery




Kingpin- Wilson Fisk, król nowojorskich bandytów, szef mafii. Ma w garści znaczną część policji, sędziów jak i mediów. Za dnia Wilson Fisk, nocą Kingpin. Jest wizjonerem, posiada własną wizję miasta i próbuje go zmienić na lepsze. Jego metody są jednak brutalne i krwawe. Z Daredevilem są przeciwnikami.
Ze względu na swoją władzę, potęgę i wybielanie się w mediach, Kingping uważany jest przez innych za osobę pozytywną i dobrą. Dzięki trzymaniu policji w garści, w fazie dnia jego głos może liczyć się podwójnie. Raz w ciągu całej gry w fazie nocy może wysłać na Daredevila mafijnego wojownika, który zajmuje go walką przez całą noc. W tym czasie Murdock nie może nikogo więzić.


Joker - Ktoś kiedyś powiedział, że Batman nie może istnieć bez Jokera, a Joker bez Batmana. Książę zbrodni Gotham znany jest ze swojego okrucieństwa, które zawsze stara się obracać w zabawę przez co jego działania są tak trudne do przewidzenia. Joker mimo braku super mocy jest jednym z najbardziej niebezpiecznych złoczyńców.
Ponieważ Joker jest zagorzałym przeciwnikiem Batmana, nie będzie chciał zabić go nocą. Jeśli wybrany przez Jokera cel okaże się Batmanem, Joker dostanie o tym informacje, do ataku nie dojdzie i nikt nie będzie wiedział, że złoczyńca odwiedził Batmana.
Joker może wygrać samodzielnie, jeśli uda mu się doprowadzić do linczu na Batmanie.

Loki - Przybrany syn Odyna, brat Thora, bóg kłamstw i oszustw. Znany ze swoich intryg, którymi dążył do zdobycia tronu Asgardu. Z nim nic nie jest proste. Najlepiej, więc nie wierzyć w nic co powie. Swoją moc skupia w lasce i za jej pomocą potrafi tworzyć iluzję oraz zmieniać swój wygląd. W nocy odwiedza wybraną przez siebie osobę i „kradnie” jej rolę, a odwiedzanemu oddaje swoją, przez co widziany jest jako dobra osoba, a jego ofiara widnieje jako on sam. Ze względu na fakt, że jest to jednorazowa iluzja, osoby zamienione nie mogą korzystać z umiejętności zamienionych ról. Ma to jedynie na celu zmylenie Xaviera i Batmana.

Pozytywni Bohaterowie



Batman - Bruce Wayne będąc dzieckiem stracił swoich rodziców podczas napadu z bronią w ręku. To wydarzenie sprawiło, że poprzysiągł walczyć ze złem używając do tego wszelkich możliwych środków. Po odbyciu niezliczonych morderczych treningów, przybrał maskę Batmana i stał się postrachem przestępców w mieście Gotham. Oprócz niesamowitych umiejętności fizycznych, Batman znany jest także ze swojego intelektu, posiada także przydomek najlepszego detektywa na świecie. Ma nie tylko dostęp do kartotek, ale i dobrego nosa, dlatego może sprawdzać rolę wybranych przez siebie osób. Niestety, Batman nigdy nie będzie miał 100% pewności, co do danej osoby.

Daredevil - W młodości Matt Murdock uległ wypadkowi, który pozbawił go wzroku. Ślepota okazała się jednak darem gdyż nieludzko wyostrzyła jego inne zmysły. Dzisiaj jako prawnik za dnia walczy z przestępcami w sądzie, w nocy natomiast zamyka ich w więzieniu i poddaje przesłuchaniu, zadając więźniowi dwa pytania. Ma prawdo do egzekucji na więźniu, jednak jeśli zastrzeli miastowego, odkłada broń i już do końca gry nie może nikogo zabić. Jeśli spróbuje uwięzić Lobo i nie dokona na nim egzekucji, zostaje przez niego zabity. Jego największym wrogiem jest Wilson Fisk.

Ironman - Geniusz, playboy i bohater. Tony Stark ma wiele twarzy. Swoje wielobilionowe imperium i pierwszą zbroję Iron Mana zbudował prawie wyłącznie sam. To dzięki niemu Avengers mają odpowiednie środki do walki ze złem. Zbroja Iron Mana sprawia natomiast, że sam w sobie Stark jest godnym przeciwnikiem chociażby dla Hulka. Ze względu na to, że Tony potrafi latać, może przysiąść na dachu wybranej przez siebie osoby i obserwować, kto ją odwiedza danej nocy.

Profesor X - Zwany w pewnym kręgach "łysolem" to duchowy mentor X-Menów i założyciel ich szkoły. W wyniku tragicznego wypadku porusza się na wózku, ale dalej aktywnie walczy ze złem kierując poczynaniami swoich studentów. Najpotężniejszy telepata na planecie Ziemia. Xavier, przy pomocy swoich umiejętności, potrafi odkryć czyjąś złą lub dobrą naturę.

Zielona Latarnia - Hal Jordan był wojskowym pilotem z dobrze zapowiadającą się karierą dopóki umierający kosmita nie wybrał go na swojego następcę. Od tej chwili Hal stał się pierwszym ziemskim członkiem korpusu zielonej latarni i stoi na straży porządku w całym wszechświecie często wracając na planetę Ziemia. Mocą Zielonej Latarni jest ukryta w pierścieniu, który pozwala mu latać, oddychać w próżni, zapewnia ochronę a także daje moc tworzenia tymczasowo istniejących przedmiotów, dzięki sile wyobraźni użytkownika pierścienia. Dlatego też mężczyzna ma trzy umiejętności. Raz na całą grę może: sprawdzić rolę wybranej przez siebie osoby (dostaje takie same informacje, jak w przypadku gdy rolę sprawdza Batman), strzelić do kogoś, użyć osłony (na siebie lub kogoś innego).

Superman - Ostatni przedstawiciel swojej rasy (nie licząc Supergirl). Superman czyli Kal-El został wysłany na ziemię przez swoich biologicznych rodziców w wyniku zbliżającej się zagłady Kryptona, swojej ojczystej planety. Znalazła i adoptowała go rodzina Kentów a on sam przybrał imię i tożsamość reportera, Clarka Kenta. Dzięki ziemskiemu słońcu, Superman zyskuje m.in. nadludzką siłę, prędkość, moc latania oraz praktycznie wszystkie wyostrzone zmysły stając się głównym obrońcą Ziemi. Wybiera jedną osobę, którą będzie pilnował, jeśli dojdzie do ataku, Superman nie dopuści do zabicia osłanianej przez siebie osoby, a cel ataku nie zginie tej nocy.

Spiderman - Jako nastolatek został ukąszony przez zmutowanego pająka, dzięki czemu zyskał niesamowitą moc. Wychowywany przez ciotkę i wuja, pragnął pomóc im finansowo, zgłaszając się do nielegalnych walk w podziemiach. Obwinia się o śmierć wuja, ponieważ przyczynił się do ucieczki złodzieja, który to później zabił jego opiekuna. Z pomocą swej pajęczej zdolności pragnie walczyć ze złem. W fazie nocy wybiera swój cel i spętuje go swoją pajęczyną, uniemożliwiając mu nocne akcje. Jeśli spróbuje zablokować Lobo, ten go zabije, zamiast wybranego przez siebie celu.

John Constantinedemonolog, egzorcysta, mistrz czarnej magii jak dumnie głosi podpis na wizytówce Constantine'a. Nie jest typowym bohaterem ze swoim ciętym poczuciem humoru i kwestionowanym kompasem moralnym, ale w konflikcie dobra ze złem niezaprzeczalnie stoi po stronie światła, a jak wiadomo; niedaleka jest droga od światła do zaświatów, dlatego też Constantine potrafi porozumiewać się ze światem zmarłych i raz na całą grę może nawiązać kontakt z wybraną, nieżyjącą już, osobą. Dodatkowo, kiedy umrze, będzie miał możliwość rozmowy z kimś żyjącym i przekazania mu zdobytych w Krainie Umarłych informacji.
Błazen


Deadpool - Najbardziej wygadany najemnik na świecie. Wyspecjalizowany w używaniu zarówno broni palnej jak i białej, jest równie zabójczy, co irytujący. W wyniku przeprowadzania na nim eksperymentów posiada także regenerację ciała jeszcze silniejszą niż Wolverine. Z innych ciekawostek, Deadpool wie, że właśnie o nim piszemy, bo jako jedna z nielicznych postaci, jest świadoma swojej fikcyjności - tj. burzy koncepcję czwartej ściany. Doskonale zdaje sobie sprawę, że właśnie bierze udział w forumowej mafii na LastInn i nie może się doczekać, kiedy nadejdzie czas zabawy. Celem Deadpoola jest doprowadzenie do publicznego linczu na samym sobie, jednak gdy tego dokonacie – bójcie się, bowiem mężczyzny tego nie da się ot tak pozbyć. W nocy powstanie z grobu i pozbawi życia jedną z osób, które na niego głosowały.

Seryjny Zabójca



Lobo - Znany też jako Ważniak lub Ostatni Czarnianin, to bez dwóch zdań jedna z najbardziej niebezpiecznych istot w galaktyce. Mimo, że jest łowcą nagród, pieniądze są dla niego wyłącznie bonusem. Zabija bo lubi, zabija bo może i z pewnością będzie dalej zabijał dopóki ktoś go w końcu nie powstrzyma, a Lobo nie lubi, gdy ktoś wchodzi mu w drogę. Dlatego też zabije każdego, kto będzie próbował zablokować go w nocy i uniemożliwić dorwanie swojej ofiary. Dodatkowo, Lobo nie można zabić nocą, jedynie Daredevil posiada taką możliwość.

Bohater Neutralny



Green Arrow - Oliver Queen stał się bohaterem po tym jak spędził kilka lat na tajemniczej wyspie. Uznany za zmarłego, walczył o przetrwanie by w końcu powrócić do swojego rodzinnego miasta. Nie mający sobie równych łucznik oraz survivalowiec, nie zawsze przestrzega reguł prawa. Jego zadaniem jest przetrwać do końca gry. Może trzy razy użyć kamizelki, która ochroni go przed śmiercią, to on decyduje, w której Fazie Nocy jej użyje. Wygrywa z każdą frakcją, jeśli dożyje do końca rozgrywki.


Black Widow - Niegdyś płatny zabójca KGB, dzisiaj członkini Avengers i ważny członek zespołu jeśli chodzi o dyskretne zadania. Niech nie zwiedzie was jej uroda i drobna sylwetka! Natasha lubuje się w walce wręcz, akrobatyce i broni palnej. W ciągu całej gry, może trzy razy być czujną. To ona wybiera, której nocy włącza „alert”. Kiedy Natasha jest na czuwaniu, zabije każdą osobę, która ją odwiedzi. Każdą, nawet miastowego. Wygrywa razem z miastem.




Małe podpowiedzi co do ról:

Kingpin:
1. Przez Xaviera widziany jest jako miastowy (dobry).
2. Raz podczas całej gry może zablokować zdolność Daredevila (nie może tego wykonać jeśli Murdock tej nocy go więzi).
3. Raz podczas całej gry w Fazie Dnia jego głos liczy się podwójnie. Musi on jednak oddać głos na tę samą osobę, do której dokłada swój drugi głos. Nie ujawnia tym samym swojej tożsamości, ale daje wyraźny sygnał, że wśród głosujących był szef mafii.
4. Nie może paść ofiarą Lobo, ale jeśli ten go zaatakuje, Kingpin traci jedną ze swoich umiejętności (podwójny głos).

Joker:
1. Jeśli jego celem ataku stanie się Batman, Joker go nie zabija.
2. Dostaje ode mnie informacje zwrotną, że celem był Batmanem.
3. W przypadku wystąpienia punktu 1 i 2, Joker nie jest widziany jako odwiedzający.
4. Możesz przekazać informacje mafijnym kolegom i zlecić, by ktoś inny go zabił, jednak lepiej dla Ciebie, gdybyś spróbował zlinczować Batmana. Wtedy wygrywasz nawet jeśli Twoja frakcja przegra.

Loki
1. Rzuca iluzją na wybraną przez siebie osobę.
2. Owa osoba tej nocy widziana jest jako on sam (Loki)
3. Loki zaś przybiera rolę odwiedzanej osoby (może to być nawet Lobo, więc ostrożnie)

Batman
1. Sprawdza rolę wybranej przez siebie osoby.
2. Nigdy nie otrzymuje konkretnej odpowiedzi, raczej to będzie coś w stylu: Osoba, którą sprawdzasz, ma problemy psychiczne. Może to być Deadpool lub Joker.

Daredevil
1. Pod koniec (lub w trakcie) Fazy Dnia wysyła mi PW z informacją, kogo więzi. Jeśli zrobi to podczas Fazy Nocy, nie przyjmuję deklaracji i więzienna cela jest pusta.
2. Osoba będąca w więzieniu, nie może zostać zabita w nocy (ma nocny immunitet)
3. Daredevil zadaje więźniowi dwa pytania, jednak to od więzionego zależy czy i w jaki sposób na nie odpowie. Może napisać więcej, może kłamać, może wszystko.
4. Nikt nie ma możliwości ochrony więźnia przed egzekucją - wyjątkiem jest sytuacja, w której Daredevil zostanie zablokowany przez Spidermana.
5. Więzień nie może tej nocy wykonać nocnej akcji, jest zablokowany.
6. Jeśli Daredevil dokona egzekucji na miastowym, odkłada broń i już do końca gry nie może wykonywać egzekucji.
7. Jeśli Daredevil uwięzi Lobo i nie dokona na nim egzekucji, zostaje przez niego zabity.

Ironman
1. W nocy obserwuje wybraną osobę i widzi, kto ją odwiedzał.
2. Nie zna celu wizyty.

Profesor X
1. Sprawdza, czy dana osoba jest podejrzana (członek mafii), niepodejrzana (dobra lub neutralna) lub jest seryjnym zabójcą
2. Dostaje informacje w zależności od sprawdzanej osoby: Niepodejrzany, Członek mafii, Seryjny Zabójca.
3. Jeśli sprawdzi osobę wrabianą przez Lokiego, widzi ją jako członka mafii.

Zielona Latarnia
Ma trzy umiejętności, każda dostępna raz na całą grę:
1. Może do kogoś strzelić, zabijając go (nie może zabić Lobo). Jeśli trafi w miastowego, to cóż... Peszek.
2. Może sprawdzić czyjąś rolę (informacje o roli dostaje takie same, jak Batman)
3. Może siebie lub kogoś osłonić (działa to tak samo, jakby obrona Supermana)

Superman
1. Wybiera osobę, którą ochrania danej nocy
2. Jeśli dojdzie do ataku, Superman i osoba atakowana, będą o tym wiedzieli.
3. Osoba osłaniana przez niego, nie ginie, ale następnej nocy nie może już użyć swoich zdolności.
4. Nie może ochraniać sam siebie.

Spiderman
1. W Fazie Nocy wybiera osobę, której umiejętność będzie blokował.
2. Jeśli spróbuje zablokować Lobo; ginie
3. Jeśli zablokuje Zieloną Latarnię w chwili, gdy ten będzie chciał wykonać akcję, jego umiejętność nie przepada (w końcu nie została wykonana).

John Constantine
1. Raz na całą grę może skontaktować się ze światem zmarłych by porozumieć się z zamordowaną osobą.
2. Raz na całą grę, jeśli umrze, może nawiązać kontakt z żywą osobą i przekazać jej informacje. Osoba, z którą skontaktował się Constantine, może przekazać innym toćka w toćkę to, co przekazało mu medium i przyznać się, że ten się z nim skontaktowała.

Deadpool
1. Musi namieszać tak, by wrobić miasto i doprowadzić do linczu na samym sobie.
2. Jeśli zostanie zlinczowany, wygrywa, a gra toczy się dalej.
3. W przypadku spełnienia punktu 2, w nocy Deadpool wybiera jedną osobę z głosujących na niego i ją zabija. Może być łaskaw i zrezygnować z zemsty.

Lobo
1. Może zabić każdego.
2. Jeśli zostanie zablokowany przez Daredevila lub Spidermana, zamiast wybranego celu, zabija blokerów.
3. Nie można go zabić w nocy. Jedynie Daredevil i Black Widow mają taką możliwość.

Green Arrow
1. Ma do dyspozycji 3 kamizelki na całą grę
2. Jeśli założy kamizelkę i tej samej nocy zostanie zaatakowany, nie ginie.
3. Jeśli przeżyje do zakończenia rozgrywki, wygrywa wraz z inną frakcją

Black Widow
1. Ma trzy „alerty” na całą grę
2. Jeśli danej nocy czuwa, zabija każdego odwiedzającego.





A teraz odpowiedzi na wasze akcje:
1. Podczas dokonywania zabójstwa możesz dostać informację:
- Osoba, którą próbujesz zabić ma nocny immunitet (twój cel siedzi w więzieniu, jest Green Arrow'em który założył kamizelkę, celem jest Lobo lub jeśli jesteś Lobo, mogłeś trafić na Kingpina)
- Osoba, którą chciałeś zaatakować, jest Batmanem! (jeśli grasz Jokerem)
- Twoja umiejętność została zablokowana (zapewne odwiedził cię Spiderman).
- Osoba, którą zaatakowałeś, była chroniona przez Supermana!

2. Podczas próby użycia umiejętności, zawsze możesz dostać informacje o zostaniu zablokowanym.

3. Jeśli sprawdzasz frakcję, możesz otrzymać 3 wiadomości:
- Osoba, którą sprawdzasz jest niepodejrzana (miasto, błazen, neutral)
- Osoba, którą sprawdzasz jest członkiem mafii (może to być też osoba wrabiana przez Lokiego.
- Osoba, którą sprawdzasz, jest seryjnym zabójcą

4. Jeśli obserwujesz, kto kogo w nocy odwiedza:
- Osoba, którą obserwujesz była odwiedzona przez "XYZ"

5. Jeśli zostaniesz zaatakowany:
- Ktoś był u ciebie w nocy! Zostałeś zaatakowany przez członka mafii/seryjnego zabójcę/zieloną latarnię. Giniesz.
- Ktoś był u ciebie w nocy! Zostałeś zaatakowany przez członka mafii/seryjnego zabójcę/zieloną latarnię. Zostałeś obroniony przez Supermana!

6. Jeśli bronisz kogoś:
- Twój cel został zaatakowany! (nie piszę przez kogo).

7. Jeśli jesteś Lobo
- Twoja umiejętność została zablokowana!
Zabijasz blokera.
- Ktoś był u ciebie w nocy, zostałeś zaatakowany!
- Osoba, którą próbujesz zabić, ma nocny immunitet

8. Jeśli jesteś Black Widow i masz włączoną "czujkę"
- Ktoś był u ciebie w nocy! (ilość takich info zależna od ilości odwiedzających)
- Jeśli nikt nie był, to żadnego zwrotnego PW

 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline