Cytat:
Napisał Okaryna Czy da radę stworzyć kombinacje dwóch profesji? Bo ja bym się kusiła na złodzieja- oszusta.
Co do cech - rzucamy 10 razy kostką i rozkładamy wyniki pod wybraną profesje czy jednak na odwrót? Rzucamy i patrzymy sobie jaka profesja najbardziej pasuje pod to co nam wypadło? Bo wtedy mój pomysł na postać zostaje nieco zmącony xd |
Kombinacja możliwa, ale maksymalnie dwóch profesji. Profesja ma za zadanie pokazać mi w czym postać jest dobra i czym się zajmuje.
Rzucacie 10 razy 2k6+3 i przydzielacie wedle uznania.
Cytat:
Napisał Lord Melkor Ja muszę pomyśleć jak stoję z czasem, ale jestem zainteresowany... |
Dobrze stoisz, bo jedna sesja się skończyła [Łowcy Nagród], więc masz czas na tą
Cytat:
Napisał Autumm Czyli na przykład moja Wola to 2k6+3 -> (2*3+3)*0,05 -> 0,45 ? Rozumiem, że cechy losujemy, podać linki do Kostnicy? |
Źle się wyraziłem. Wynik 2k6+3, mnożymy razy 5 i to stanowi wartość procentową. Np. 4+2+3=9*5=45%. Cechy losujecie, linków nie chcę - łatwowierny jestem [ale jak ktoś będzie miał dziesięć razy maksymalną wartość to nie uwierzę]
Cytat:
Napisał Moni A istniałaby możliwość, aby MG rzucił za mnie, żeby nie było, że oszukiwałam przy wynikach? :v |
Tak, mogę rzucić.
Cytat:
Napisał Googolplex A tak w kwestii rekrutacji to jaki jest poziom magii na świecie i jaki to rodzaj magii? |
Magia jest obecna w życiu, ale nie powszechna. Raczej jej występowanie określiłbym na rzadkie. Magowie i parający się magią kapłani raczej nie chodzą po ulicach i nie rozdają magicznych przedmiotów na lewo i prawo. Raczej są zafiksowani na punkcie potęgi, jaką może im dać magia [coś a'la Conan]. Używanie magii jest niebezpieczne i wiąże się z utratą zdrowia i poczytalności, a także może w skrajnych przypadkach bardzo negatywnie wpłynąć na otoczenie. W niektórych krajach, jak Imperium Thoertiańskie używanie magii przez osoby bez licencji jest nielegalne. W innych, jak zakonne Leuvarden używanie magii przez kogokolwiek poza Zakonnikami Czarnej Pani prowadzi na stos. W prymitywnych kulturach magowie dzierżą władzę nad ludem, na równi z wodzami i królami.
Istnieje kilka grup kapłanów/magów używających różnej magii:
Aen Shaemh - kapłani Gmanagh, którzy swoją moc czerpią z natury i obcują z duchami
Hermedejczycy - luźno sformalizowana organizacja, skupiająca magów-assasynów, mająca swoją siedzibę w Grotach Hermedio w Górach Sierpowych
Krwawi Magowie - czarownicy, pobierający moc wprost ze swej krwi, specjalizujący się w zaklęciach związanych z ciałem
Nefer-Inet - adepci Kha-Ank-Ha-Ru, którzy swoją wiedzę zdobywają na cmentarzach i nekropoliach
Ordo Cultus Thoertianis - grupa kapłanów thoertiańskich bóstw, która, w odróżnieniu od ogółu kleru posiada zdolność rzucania czarów
Oku - kapłani-czarownicy Irunoi wyznający Czarną Trójcę Jemil-Jubah-Jahal
Synowie Siedmiu Proroków - sekta kapłanów Fahima, rusanamańskiego Jedynego Boga
Uczniowie Vespasiana [Vespasianie] - uczniowie i wychowankowie Akademii Sztuk Magicznych z Burrovicum, parający się magią użytkową
Władcy Żywiołów - czarodzieje praktykujący magiczną sztukę kontroli nad żywiołami
Zakonnicy Czarnej Panienki - okaryjscy zakonnicy-magowie, elitarna grupa wewnątrz Zakonu Czarnej Panienki, zwalczającego zło i chroniącego ludzkość