Nowy Jork. Dawniej, marzenie wszystkich ludzi na świecie. Wszyscy marzyli o życiu na Manhattanie, codziennych dyskotekach i przyjęciach, tanim mieszkanku, dobrej pracy.
Teraz oblicze Nowego Jorku zmieniło się. Kontrolę nad miastem przejęły gangi. W dzień walczą w kanałach i na wyższych poziomach wieżowców, a w nocy walka przenosi się na ulice. Neutralni mieszkańcy miasta czym prędzej opuszczają je, a odważni, którzy w nim pozostają, nie wychodzą z domu zatrudniając się w internetowych bankach oraz innych zakładach "na odległość". Wybuchy, strzelaniny, czasami nawet porwania to codzienność w Nowym, Nowym Jorku.
Istnieje niewielu odważnych. W tym wy. Zdecydowaliście się założyć swój własny Gang, Armia Przeznaczenia. Na razie macie do dyspozycji 3 członków (wy), spośród którego wybierzecie dowódcę armii, dowódcę zbrojenia oraz koordynatora głównego.
Postacie muszą zawierać pochodzenie, imię, nazwisko, wiek oraz wygląd + charakter. Bronie do wyboru (po jednej z każdej kategorii):
PISTOLETY:
Glock 17 (siła strzału: 15 szybkość: 5/sekundę)
USP (siła strzału: 20 szybkość: 3/sekundę
Desert Eagle (siła strzału: 40 szybkość: 1/sekundę)
Magnum (siła strzału: 70 szybkość: 1/2 sekundy)
Elite (siła strzału: 10 szybkość: 7/sekundę)
Karabiny półautomatyczne:
PAK - 217 (siła strzału: 4 szybkość: 10/sekundę)
MAC (siła strzału: 5 szybkość: 10/sekundę)
MP5 (siła strzału: 10 szybkość: 15 na sekundę)
MP49 (siła strzału: 15 szybkość: 8/sekundę)
Karabiny:
M4A1 Maverick (siła strzału: 20 szybkość: 15/sekundę)
AK-47 (siła strzału: 20 szybkość: 20/sekundę)
AK-74 (siła strzału: 30 szybkość: 15/sekundę)
ICV-Defender (broń stacjonarna, siła strzału: 25 szybkość: 10/sekundę, nie odrzuca)
Karabiny maszynowe: (nie da się ich podnosić)
MG-64 (siła strzału: 90 szybkość: 50/sekundę)
MG-92 (siła strzału: 140 szybkość: 100 na sekundę)
Działko obrotowe (siła strzału: 500 szybkość: 1000 na sekundę)
KARABINY SNAJPERSKIE:
Sniper 1-15 (siła strzału: zależnie od lokacji trafienia szybkość: 1/przeładowanie, celność: 40%)
Sniper 3-40 (siła strzału: zależnie od lokacji trafienia szybkość: 3/przeładowanie, celność: 30%)
Sniper 8 A370 (siła strzału: zależnie od lokacji trafienia szybkość: 1/ przeładowanie, celność: 90%)
Jakie cechy?
No więc:
HP: każdy ma na początek 100
Kamizelka kuloodporna: daje 200 do HP
Celność: na początku 10 do 40%, więcej dostaniecie w grze
Siła (pozwala skontrować odrzut broni): 10-40%
Szybkość: 2-5 m/s
Aby uniknąć tachania najlepszych broni, wprowadzam:
-za każdy 1 do obrażeń i 1 do szybkości broni płaci się 50 PD
-za każdy 1% cechy płaci się 100 PD
-każde pozostałe PD można przeliczyć na dolary (
po 1 za PD
-zasady te panują także w grze, można modyfikować bronie
- liczba początkowych PD: 3000
Pytania walić tutaj, KP na PW.
EDIT:
I wybierzcie jeszcze, jakie języki umiecie i co umiecie robić najlepiej np. grzebać w samochodach itp.