Rzucałem do przodu na Travel, aby określić czy coś się wydarzy w pierwszej fazie podróży i okazało się, że nasz zwiadowca (Saga) natknęła się na wielkie pająki (takie wielkości dzika), które na ścieżce przed wami upolowały sobie jakąś ofiarę i ją właśnie owijają w kokon. Staracie się je obejść? Wtedy Saga musi popisać się rzutem na Explore, aby móc przeprowadzić was naokoło zagrożenia, tak aby uniknąć wykrycia i jednocześnie znaleźć odpowiednie przejście przez gąszcz roślin. Wrogów jest co najmniej dziesięciu, a może i więcej.
Testów było po dwa na osobę, rzucanych co 4 dni. Przebyliście już blisko 1/3 drogi, ale w takim tempie dotrzecie do Bramy Lasu dopiero za 16 dni. Zapasy żywności są już na wykończeniu i Erland będzie niedługo musiał zacząć polować, choć nie powinno to znacząco was opóźnić, jeśli polować będzie o zmierzchu, po rozbiciu obozu. Tak wyglądały rzuty: Darr - 1 test niezdany, może wydać PN (Punkt Nadziei) Rayna - 1 niezdany test, można wydać PN Famira - 2 niezdane testy, można raz wydać PN Narniel - 2 niezdane testy Aerandil - 1 niezdany test Saga - 2 testy niezdane, Oko Saurona - wydarzenie Erland - 1 test niezdany
Za każdy niezdany test wasze zmęczenie zwiększa się o 2. Wydanie punktu nadziei (tam gdzie zostało to przeze mnie oznaczone), pozwoli zdać test. Punkty Rozwoju zostały już rozdane.
P.S. Z innej beczki; dowiedzieliście się, że wierzchowce, które zakupiliście pochodziły ze stajni Leśnych Ludzi. Zostały one sprzedane elfom w ramach handlu wymiennego. To taka ciekawostka.
__________________ [URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Ostatnio edytowane przez Warlock : 21-04-2017 o 10:04.
|