Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-04-2017, 18:00   #121
Googolplex
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Tak, hełm jest wliczony w zbroję (nawet jeśli to tylko subarmalis).

To co będziecie mieli przy sobie (w torbach, sakwach innych mieszkach pierwszych), to wam się uda zatrzymać w stanie mniej więcej nienaruszonym. Co do całej reszty, zależy ile czasu przeznaczycie na odzyskiwanie rzeczy z karawany. Z jednej strony im więcej wam się uda zebrać tym dla was lepiej, z drugiej strony im dłużej będziecie zbierać tym większa szansa na spotkanie z jednorogami.

Co do mechaniki to, obrażenia i pancerze. Jak napisałem wynik 1-4 na k6 to punkt obrażeń, 5-6 to brak takiego punktu.
Ano nawet jak trafisz kogoś to rana jest ranie nie równa, raz tylko przebijesz mięsień a raz rozprujesz tętnicę która była milimetr dalej. Co więcej ten system obrażeń przyda się później przy obrażeniach od broni magicznej, np używając ognistej broni wynik 1 na k6 omija całkowicie pancerz. Innymi słowy z tym systemem obrażeń będę mógł wprowadzić cały wachlarz ciekawych rozwiązań, to jednak w późniejszych wersjach.



Natomiast premie z siły znajdziesz tu.
 
Googolplex jest offline