Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-05-2017, 19:55   #30
Ril
 
Ril's Avatar
 
Reputacja: 1 Ril ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputacjęRil ma wspaniałą reputację
Runda 2.
I. Faza Westeros
1. Przesunięcie znacznika rundy
2. Losowanie kart Westeros

I Mobilizacja
Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
II Gra o tron
Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
III Kryzys!
Gracze wybierają liczbę żetonów Władzy i rozpatrują kartę Kryzysu.
3. Przesunięcie żetonu na torze Kryzysu (brak)
4. Rozpatrzenie kart Westeros
(I) Mobilizacja 8/8
Każdy gracz, w kolejności rozgrywki, werbuje nowe jednostki na każdym kontrolowanym przez siebie obszarze zawierającym Zamek lub Twierdzę. Aby następny gracz mógł rozpocząć swoją mobilizację, obecny gracz musi rozpatrzyć wszystkie możliwe werbunki.
(II) Gra o tron
Gracze otrzymują żeton władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na kontrolowanym obszarze oraz za każdy przyjazny port, w którym stacjonuje przynajmniej jedna jednostka statków - o ile na połączonym z portem obszarze morskim nie znajdują się wrogie jednostki (Handel z Wolnymi Miastami):
Durrandon +3 Lannister +2 Stark +4 Hoare +3 Gardener +2 Martell +3 Arryn +4 Targaryen +3
(III) Kryzys! 8/8
Kartę podejrzał Arryn i odłożył na wierzch talii.
Gracze wybierają liczbę żetonów Władzy, jakie przeznaczają do przezwyciężenia Kryzysu.
Durrandon 0 Lannister 1 Stark 0 Hoare 3 Gardener 3 Martell 3 Arryn 0 Targaryen 8
Kryzys zażegnany.
Wydarzenie: Miasto Złotej Kompanii
Targaryen może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów
8/8
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)

Arrynowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty kryzysu.
Gracz podgląda kartę i odkłada ją na spód talii.

III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu
- 3/3
2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew - 20/20
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy 14/14
Żetony za realizację rozkazu umocnienia władzy:
Durrandon +1 Lannister +3 Stark +2 Hoare +1 Gardener +3 Martell +1 Arryn +3 Targaryen +4
4. Porządkowanie
 

Ostatnio edytowane przez Ril : 07-06-2017 o 18:15.
Ril jest offline