Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-05-2017, 08:39   #38
Raga
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Nie podoba mi się aspekt kwadratów.
Masz jakąś propozycję żeby zasięg strzału figurki był okręgiem a nie kwadratem? Albo żeby chodzenie po skosie nie dawało dłuższej przebytej drogi niż w linii prostej?
Realne liczenie zasięgu między linią prostą a skosem będzie... mocno kłopotliwe.

Poza tym jedna rzecz jest do zmiany. Broń ciężka nie może mieć o wiele większego zasięgu od szturmówek jak w oryginalnej 1ed.
We wszystkich kolejnych edycjach było to poprawione i pod względem balansu działało lepiej.

Każda broń miała od drugiej edycji miała statystyki rozpisane na identyczne zasięgi:
Close Combat - wiadomo
Point Blank - do 6 cali
Short - 6 do 12 cali (broń maszynowa miał -1 do modyfikatora obrażeń)
Medium - 12 do 24 cale (broń maszynowa miała -2 do modyfikatora obrażeń)
Long - 24 do 36 cali
Extreme - 36 do 48 cali (chyba tylko snajperki i broń stancjonarna)

Przykład

 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.

Ostatnio edytowane przez Raga : 31-05-2017 o 09:22.
Raga jest offline