Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-05-2017, 15:47   #25
Autumm

Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Jasne. Gram z graczami, nie postaciami, a styl retro zakłada, że BG to tylko narzędzie w rękach gracza, a nie jakaś osobna jednostka

Postacie powstają i giną, czasem śmierć też jest fajnym motywem na scenę czy ubarwienie opowieści... ale ludzie zostają i to jest ważne. Czemu gracz ma tracić przez fabułę frajdę z odkrywania i zabawy światem?

Cytat:
Also: these games aren’t simulations of what a dwarf raised in a particular society, and having a particular level of intelligence, would do when faced with certain challenges. Old-style play is about keeping your character alive and making him into a legend. The player’s skill is the character’s guardian angel – call it the character’s luck or intuition, or whatever makes sense to you, but don’t hold back on your skill as a player just because the character has a low intelligence. Role-playing is part of the game, but it’s not a suicide pact with your character.