Krótkie zakończenie
Otóż w nocy zmarła
Śmierć. Nad nią z maleńką kosą stał
Śmierć Szczurów. Scena była niezwykle ulotna, po chwili truchłem okazał się być
Samuel, a nad nim, z paszczęką zakrwawioną i rozwartą, pochylał się sam
Lucyfer. Za nim stały
Cztery jeźdźczynie, z których każda była
Ruda.
Trump zdębiał nieco, wyjął klucze do niebios, ale zanim zdążył otworzyć nimi drogę ucieczki, został rozwleczony na pięć stron świata w kawałkach. A raczej był to
Piotr.
W każdym razie...
Wygrywa Mafia i Lucyfer.
Przegrywa Miasto, Judasz i Jezus.
Graczom aktywnym dziękuję za grę.
Mechanika ról:
Lucyfer:
Jesteś Lucyferem.
Należysz do Mafii.
Możesz wygrać zabijając archanioła Michała w nocy. Oprócz tego postaci sprawdzające przynależność, widzą Cię jako Miastowego. W końcu to Ty jesteś niosącym światło. Możesz także wygrać standardowo z resztą Mafii.
Czterej Jeźdźcy:
Jesteś Czterema Jeźdźcami Apokalipsy, należysz do Mafii.
Jako postać z ostrym rozstrojeniem jaźni, masz najtrudniejszą rolę - otóż masz cztery umiejętności, które możesz wykorzystać tylko po jednym razie na całą grę.
Zaraza - zablokuj postać w nocy.
Śmierć - zabij postać, ignorując ochronę i immunitety.
Zwycięzca - poznaj rolę postaci.
Wojna - danej nocy dwie wybrane postaci widziane będą jako Mafia i Czterej Jeźdźcy.
św. Piotr:
Jesteś św. Piotrem, należysz do Miasta.
Jako opoka możesz ochraniać dowolną postać w nocy, także siebie. Raz w ciągu gry możesz skorzystać z podwójnego głosu w fazie dnia, co skutkować będzie natychmiastowym ukrzyżowaniem (jeżeli oczywiście osiągnięty zostanie tym określona granica głosów do linczu).
Samuel: